Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #26 Skrevet 19. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bare jeg som synes det er sterkt av henne å vite hva hun vil og ta riktige valg, basert på hva hun trenger og vil ha, og dermed også være den beste mor hun kan være for sine barn? Jeg synes i alle fall hun er veldig voksen. Anonymkode: 59cfb...1b6 Det håper jeg virkelig at det er Anonymkode: 279be...bd8
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #27 Skrevet 19. august 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bare jeg som synes det er sterkt av henne å vite hva hun vil og ta riktige valg, basert på hva hun trenger og vil ha, og dermed også være den beste mor hun kan være for sine barn? Jeg synes i alle fall hun er veldig voksen. Anonymkode: 59cfb...1b6 😂 Anonymkode: 95519...d73
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #28 Skrevet 19. august 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bare jeg som synes det er sterkt av henne å vite hva hun vil og ta riktige valg, basert på hva hun trenger og vil ha, og dermed også være den beste mor hun kan være for sine barn? Jeg synes i alle fall hun er veldig voksen. Anonymkode: 59cfb...1b6 Det er en så stor selvmotsigelse i det der at du nok ikke ser den selv. En 20-åring som har tre barn med tre ulike menn, som knapt eller ikke har gått ferdig grunnskolen, som gir ungene sine en svært ustabil oppvekst, som lever av å selge ungene sine og det kaoset hun velger å lage ut av livet sitt - det er ikke en mor som "er den beste mor hun kan være for sine barn". Det er en mor som mest trolig skader sine barn, og det har ikke noe som helst med å være voksen å gjøre. Hadde hun vært voksen hadde hun tatt voksne valg og modne avgjørelser, det gjør hun ikke. Hadde hun tatt voksne valg hadde hun sluttet å selge barna sine, hun hadde sluttet å få barn med hver nye mann hun møter, hun hadde skaffet seg utdanning for å ha noe å falle tilbake på fordi hun ville forstått at hun ikke kan leve av å selge barna sine i all evighet. Anonymkode: ded8d...9cf
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #29 Skrevet 19. august 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå blir vel jeg sett på som et troll jeg også... Jeg har fulgt bloggen hennes i flere år og har tenkt hun har vært et forbilde for mange - spesielt unge mødre. Etter at Jan kom inn i bildet har hun endret seg veldig. Hun har oftere nedturer, har kuttet kontakt med hele familien (som hun tidligere var veldig knyttet til), hun lar seg rive med uten å tenke konsekvenser. Mine tanker er at Jan har hatt dårlig påvirkning på henne, hun var sterkere når hun bodde i Stavanger med familien tett på.. Anonymkode: e2e1b...86d Er så enig med deg. Før Jan var inne i bilde var det ikke bare klikk overskrifter som ikke hadde noe med innlegget å gjøre heller. Har merket når han skriver gjesteinnlegg er overskriftene enda verre... jeg likte henne veldig godt før, syntes hun virkert veldig voksen og skrev mye bra innlegg og ikke bare negative/triste innlegg som hun har gjort dette siste året.. Anonymkode: 80491...04d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #30 Skrevet 19. august 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: 😂 Anonymkode: 95519...d73 Skjønner virkelig ikke hvorfor det er galt at hun vil avlyse/utsette bryllupet og vil ha en pause i forholdet. Se hvor mye drama det er rundt forholdene til andre damer her på forumet. ? Mer drama enn det hun har. Men bare fordi hun er en kjent blogger og har 3 barn med tre forskjellige fedre så er hun på feilspor? Vil påstå hun er en bra mor, bedre enn det mange mødre som er her inne. Vedder på at mange av de mødrene her inne har også barn med forskjellige menn. Skjerp dere! La dama drive på med sitt. Anonymkode: 43fd8...fa5
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #31 Skrevet 19. august 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skjønner virkelig ikke hvorfor det er galt at hun vil avlyse/utsette bryllupet og vil ha en pause i forholdet. Se hvor mye drama det er rundt forholdene til andre damer her på forumet. ? Mer drama enn det hun har. Men bare fordi hun er en kjent blogger og har 3 barn med tre forskjellige fedre så er hun på feilspor? Vil påstå hun er en bra mor, bedre enn det mange mødre som er her inne. Vedder på at mange av de mødrene her inne har også barn med forskjellige menn. Skjerp dere! La dama drive på med sitt. Anonymkode: 43fd8...fa5 Dømmer ikke kvinner fordi de har barn med flere. Dømmer de som selger barna sine på nett fordi de ikke orker bruke energien sin på å skaffe seg et minimum av utdannelse for å sikre fremtiden. Å selge barna sine på nett er så forkastelig som det bare går an, og det har i hvert fall ikke noe å gjøre med modenhet eller det å være god mor. Anonymkode: ded8d...9cf
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #32 Skrevet 19. august 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bare jeg som synes det er sterkt av henne å vite hva hun vil og ta riktige valg, basert på hva hun trenger og vil ha, og dermed også være den beste mor hun kan være for sine barn? Jeg synes i alle fall hun er veldig voksen. Anonymkode: 59cfb...1b6 Akkurat... Valg basert på hva HUN trenger, og hva HUN vil ha, ikke hva som er best for barna... Håper det bare er deg som synes hun er en bra mor... Anonymkode: 55a83...c6d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #33 Skrevet 19. august 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skjønner virkelig ikke hvorfor det er galt at hun vil avlyse/utsette bryllupet og vil ha en pause i forholdet. Se hvor mye drama det er rundt forholdene til andre damer her på forumet. ? Mer drama enn det hun har. Men bare fordi hun er en kjent blogger og har 3 barn med tre forskjellige fedre så er hun på feilspor? Vil påstå hun er en bra mor, bedre enn det mange mødre som er her inne. Vedder på at mange av de mødrene her inne har også barn med forskjellige menn. Skjerp dere! La dama drive på med sitt. Anonymkode: 43fd8...fa5 Sannsynligvis ikke så mange som har 3 barn med 3 menn når de er 20. Men det er jo ikke det verste. Det verste er at hun selger privatlivet til ungene sine på nett Anonymkode: 279be...bd8
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #34 Skrevet 19. august 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sannsynligvis ikke så mange som har 3 barn med 3 menn når de er 20. Men det er jo ikke det verste. Det verste er at hun selger privatlivet til ungene sine på nett Anonymkode: 279be...bd8 Javel hun gjør det. Er det ulovlig? Hun er jo en blogger? Vet du hva en blogger er? Anonymkode: 43fd8...fa5
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #35 Skrevet 19. august 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er en så stor selvmotsigelse i det der at du nok ikke ser den selv. En 20-åring som har tre barn med tre ulike menn, som knapt eller ikke har gått ferdig grunnskolen, som gir ungene sine en svært ustabil oppvekst, som lever av å selge ungene sine og det kaoset hun velger å lage ut av livet sitt - det er ikke en mor som "er den beste mor hun kan være for sine barn". Det er en mor som mest trolig skader sine barn, og det har ikke noe som helst med å være voksen å gjøre. Hadde hun vært voksen hadde hun tatt voksne valg og modne avgjørelser, det gjør hun ikke. Hadde hun tatt voksne valg hadde hun sluttet å selge barna sine, hun hadde sluttet å få barn med hver nye mann hun møter, hun hadde skaffet seg utdanning for å ha noe å falle tilbake på fordi hun ville forstått at hun ikke kan leve av å selge barna sine i all evighet. Anonymkode: ded8d...9cf Når du er 20 år er du ganske materialistisk, og jenta tjener flere millioner i året på bloggen sin. Ungene hennes svømmer i materielle goder, og dama kan shoppe absolutt alt hun ønsker uten å tenke. Ikke lett å motivere seg til f.eks en høyskoleutdanning du kanskje tjener 450.000 i året på da..... Som 20-åring tror du at det å selge livet til barna på nett er verdt det fordi ungene ikke mangler noen ting materialistisk. Jeg må si jeg er spent på hva "bloggerbarna" har å si om oppveksten sin når de vokser til. Anonymkode: e1213...73b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #36 Skrevet 19. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Når du er 20 år er du ganske materialistisk, og jenta tjener flere millioner i året på bloggen sin. Ungene hennes svømmer i materielle goder, og dama kan shoppe absolutt alt hun ønsker uten å tenke. Ikke lett å motivere seg til f.eks en høyskoleutdanning du kanskje tjener 450.000 i året på da..... Som 20-åring tror du at det å selge livet til barna på nett er verdt det fordi ungene ikke mangler noen ting materialistisk. Jeg må si jeg er spent på hva "bloggerbarna" har å si om oppveksten sin når de vokser til. Anonymkode: e1213...73b De kommer til å takke mora si fordi hun ikke valgte overgangsstønad og nav. Anonymkode: 43fd8...fa5
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #37 Skrevet 19. august 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: De kommer til å takke mora si fordi hun ikke valgte overgangsstønad og nav. Anonymkode: 43fd8...fa5 Eller de blir så skadet av det at de tar fullstendig avstand fra henne når de blir gamle nok til det. Den dagen ungene ikke lenger går med på å la seg selge, da har hun ikke noe igjen å tjene penger på. Tror dessverre hennes fall blir stort om hun ikke finner en annen måte å forsørge seg selv på snart. Anonymkode: ded8d...9cf
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #38 Skrevet 19. august 2017 Hvorfor leser dere disse bloggene? Dere bidrar jo til at barnesalget er mulig. Slutt med det hvis dere er så bekymret! Anonymkode: f38ef...00e
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #39 Skrevet 19. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor leser dere disse bloggene? Dere bidrar jo til at barnesalget er mulig. Slutt med det hvis dere er så bekymret! Anonymkode: f38ef...00e De er misunnelige å klarer ikke la være Anonymkode: 43fd8...fa5
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #40 Skrevet 19. august 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor leser dere disse bloggene? Dere bidrar jo til at barnesalget er mulig. Slutt med det hvis dere er så bekymret! Anonymkode: f38ef...00e Jeg leser ikke disse bloggene, har heller aldri vært inne på den bloggen som diskuteres her. Likevel er det nesten umulig å ikke få med seg en del av det disse bloggerne holder på med hvis man leser en del aviser... og er her på forumet. Det jeg derimot har gjort er at jeg for to-tre-fire år siden så meldte bekymring til Barneombudet for måten en blogger profilerte barna sine. Såvidt jeg vet har denne moren sluttet å blogge, men om det har noen sammenheng, det vet jeg ikke. Jeg forstår ikke hvorfor Barneombudet ikke tar tak i den bloggeren som omtales i denne tråden og noen av de andre som selger barna sine så åpenlyst. Anonymkode: ded8d...9cf
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #41 Skrevet 19. august 2017 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Javel hun gjør det. Er det ulovlig? Hun er jo en blogger? Vet du hva en blogger er? Anonymkode: 43fd8...fa5 En blogger trenger ikke å selge privatlivet til ungene for å klare å blogge. Ulovlig nei, moralsk forkastelig ja Anonymkode: 279be...bd8
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #42 Skrevet 19. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Javel hun gjør det. Er det ulovlig? Hun er jo en blogger? Vet du hva en blogger er? Anonymkode: 43fd8...fa5 Ville du likt at din mor/far/kjæreste/mann/bestevenninne/unge blogget om deg og det livet du lever? Lagt ut bilder av deg. Bilder du kanskje ikke ønsker skal bli tatt, men mor/far/kjæreste/mann/bestevenninne/unge må ha det perfekte bildet til bloggen. Også lager vedkommende en overskrift som overhodet ikke passer til teksten, men hey, tjener penger på det da. I tillegg legger vedkommende ut utleverende tekster om seg selv, tjener penger på det og. Lettkledde bilder av seg selv, med ditt navn som bloggnavn. Du har ingenting du skal ha sagt, mor/far/kjæreste/mann/venninne/unge styrer det som står i bloggen. At du ikke liker oppmerksomheten denne bloggen gjør at du får, er ikke noe å ta hensyn til, da som i å legge ned bloggen. Ville du likt det? Jeg vet at jeg ville hatet det. Anonymkode: 164c1...9f7
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #43 Skrevet 20. august 2017 Jeg følger bloggen hennes innimellom. Jeg kjenner jeg får fysisk vondt da ungene flyttes rundt hele tiden, nye mannfolk og barnefedre, kutter kontakten med familie. For ikke mange dagene siden så de på kjoler til bryllupet og nå er det slutt? De skulle jo ha 2018 baby for noen få uker siden? Flytter til Oslo også flytter de hjem. Det finnes jo ingen stabilitet her. Håper bv er inni bildet for veiledning for denne familien trenger hjelp. Stakkars Michelle er jo skolejentene også. Anonymkode: 82736...999
sug lut Skrevet 20. august 2017 #44 Skrevet 20. august 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Bare jeg som synes det er sterkt av henne å vite hva hun vil og ta riktige valg, basert på hva hun trenger og vil ha, og dermed også være den beste mor hun kan være for sine barn? Jeg synes i alle fall hun er veldig voksen. Anonymkode: 59cfb...1b6 Fnis. Ja, akkurat det tror jeg nok du er alene om.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #45 Skrevet 20. august 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Javel hun gjør det. Er det ulovlig? Hun er jo en blogger? Vet du hva en blogger er? Anonymkode: 43fd8...fa5 Det er vel strengt tatt ulovlig ja, mes mindre alle barna har samtykket i det...OG forstår konsekvensene. Anonymkode: 02852...b62
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #46 Skrevet 20. august 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel strengt tatt ulovlig ja, mes mindre alle barna har samtykket i det...OG forstår konsekvensene. Anonymkode: 02852...b62 Nei, barna er umyndige, det er foreldrene (=moren) som gir samtykke. Jeg tenker mitt om en 20åring med 3 barn med 3 fedre. Første var et uhell som alle kan skje, resten var unødvendig. Hun og barna er familie AS, dvs de er produktet som selges. Freakshow. Jeg tror ingen blogger klarer å holde på sine abonnenter i veldig mange år, rett og slett fordi produktet deres er ikke interessant nok i lengda. Se på fotballfruen, hun er også på vei nedover. Ikke noe å synes synd for, de har tjent millioner og med mindre de sløser alt bort lever de fint av det resten av livet, uten utdannelse og jobb. Anonymkode: 05af1...69b
Kira Skrevet 20. august 2017 #47 Skrevet 20. august 2017 Spekulasjoner er fjernet fra tråden. Kira, moderator
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #48 Skrevet 20. august 2017 Var inne og leste. Slår meg litt at hun heller velger å legge fokuset på alle disse prosjektene sine fremfor å jobbe med forholdet sitt. Sier mye om hvem hun er og hennes prioriteringer... Anonymkode: 1e9c3...237
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #49 Skrevet 20. august 2017 2 timer siden, sug lut skrev: Fnis. Ja, akkurat det tror jeg nok du er alene om. Dama har flyttet 5 ganger eller noe på knappe 2år. Hun har tre barn med tre menn. Hun bretter ut livet om intimkirurgi, pupper og sex på nett. Barna blottlegges totalt med bilder. Dama blottlegger hele familien sin, kutter kontakten med mormor som ungene har hatt ett nært forhold til. Hun kutter også bånd ned resten av familien også er det Jan sine foreldre som plutselig er besteforeldre. Sist uke så de på kjoler og gledet seg til bryllup, denne uken er det slutt. Mor skal være med i skal vi danse og drasser hele familien med seg-IGJEN og datteren skulle for 2mnd siden starte på skole i Kristiansand. Så vurderer hun privatskole, så hjemmeundervisning. Dermed spør jeg deg. Hvor er tryggheten og stabiliteten hen? Barnet vet knapt hvor de bor fra uke til uke. Neste uke kan de til og med ha en "ny" pappa. Hun tenker bare på seg selv og ikke ungene. Dama trenger hjelp! Anonymkode: 82736...999
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #50 Skrevet 20. august 2017 Enig! Hun trenger veiledning og hjelp, hun virker jo så selvsikker men egentlig er hun veldig usikker. Burde heller tatt pause fra blogg, TV og media en stund å bare hatt kvalitetstid med barna sine. Anonymkode: e902c...619
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå