Gå til innhold

Har Anna Rasmussen klikka??

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om det er meg du sikter til så blogger jeg ikke, ei heller leser jeg blogger til ungjenter. 

Jeg er dog en voksen kvinne som synes man kan holde seg for god til å komme med nedsettende kommentarer om andre mennesker på nett, uansett hvor offentlige de er. 

Det er et ord for folk som dere, troll. Har uansett ikke noe håp om at dere tar til fornuft og ser dette selv. Troll gjør ikke det. 

Så fortsett med de latterlige forsvarstalene deres. Det er uansett dere som er de ynkeligste menneskene her.

Anonymkode: 5aaec...4ef

For ordens skyld; jeg har ikke kommentert med et ord noe den omtalte bloggeren gjør.

Den som er fæl her er jo du, du bruker voldsomme ord for å bedrive karakterslakt av ukjente, basert på noen få linjer. Det er uhyre spesielt og svært dårlig oppførsel.

Anonymkode: 29adb...550

Skrevet

Jeg følger ikke med på bloggen så vet ingenting bortsett fra hva jeg har lest her..

Men hvis de skulle ha 2018 baby og har sett på brudekjoler og alt i forrige uke..Hvordan er det mulig at det nå er slutt?

Hva begrunner dama dette med? For det er jo en total helomvending som ikke er helt normal og bare ta ut av det blå. 

Er det hun som har gjort det slutt? Hvorfor?

Anonymkode: 8570e...19a

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg følger ikke med på bloggen så vet ingenting bortsett fra hva jeg har lest her..

Men hvis de skulle ha 2018 baby og har sett på brudekjoler og alt i forrige uke..Hvordan er det mulig at det nå er slutt?

Hva begrunner dama dette med? For det er jo en total helomvending som ikke er helt normal og bare ta ut av det blå. 

Hun begrunner det med at hun har hatt en veldig slitsom uke.....

Anonymkode: 55a83...c6d

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Neida, selvfølgelig følger du ikke med på bloggen 😂😂😂 ALLE som leser og kommenterer en slik tråd leser den aktuelle bloggen. Kanskje ikke hver dag, men likevel! Mennesker er nysgjerrige, sånn er det bare 😉

Anonymkode: ec3b3...1a2

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neida, selvfølgelig følger du ikke med på bloggen 😂😂😂 ALLE som leser og kommenterer en slik tråd leser den aktuelle bloggen. Kanskje ikke hver dag, men likevel! Mennesker er nysgjerrige, sånn er det bare 😉

Nå er ikke jeg vedkommende du skriver til, men må bare få si at jeg ikke leser blogger. Matblogger hender seg, men ikke av de som lever av å utbrodere følelser, privatliv, barn og hjem. 

Meeeen jeg føler meg så oppdatert jeg trenger på denne damen ved å lese tråder som dette.

Anonymkode: 0271e...07f

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nå er ikke jeg vedkommende du skriver til, men må bare få si at jeg ikke leser blogger. Matblogger hender seg, men ikke av de som lever av å utbrodere følelser, privatliv, barn og hjem. 

Meeeen jeg føler meg så oppdatert jeg trenger på denne damen ved å lese tråder som dette.

Anonymkode: 0271e...07f

Blir like dumt som når mennesker som ikke leser partiprogrammene skal mene masse om de forskjellige partiene fordi hans eller hennes tante sa at det var sånt. Ikke uttal deg om noe du ikke vet noe om. 

Anonymkode: a929a...184

Skrevet

Jeg tenker at her bør det komme noen fedre og besteforeldre på banen som kan gi barna trygghet, forutsigbarhet, stabilitet og skjerming fra galskapen 

Anonymkode: f0d3d...bb3

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at her bør det komme noen fedre og besteforeldre på banen som kan gi barna trygghet, forutsigbarhet, stabilitet og skjerming fra galskapen 

Jeg tenker at du er hysterisk. Hun gir barna det de trenger. Hun tjener godt, helt på egen hånd! Hun er en sterk, tøff og selvstendig dame. Det er bare grusomt å se hvor sjalu så mange av dere er på henne at dere ikke unner henne noe godt.

Anonymkode: 59cfb...1b6

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at du er hysterisk. Hun gir barna det de trenger. Hun tjener godt, helt på egen hånd! Hun er en sterk, tøff og selvstendig dame. Det er bare grusomt å se hvor sjalu så mange av dere er på henne at dere ikke unner henne noe godt.

Hun lever av å selge barna på nett, mange flyttinger, flere fedre, barnehagebytter etc. Hun er en umoden tenåring som setter seg selv først og som ikke evner å gi barna det de trenger. De er hennes inntektskilde og that's it 

Skrevet

Hun lever av å selge barna på nett, mange flyttinger, flere fedre, barnehagebytter etc. Hun er en umoden tenåring som setter seg selv først og som ikke evner å gi barna det de trenger. De er hennes inntektskilde og that's it 

Det lyser sjalusi av deg lang vei. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok. Godt argument 😜😂😂

Skrevet

Herregud som du driter deg ut

Anonymkode: 279be...bd8

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bedrevitere som deg går meg på nervene. 

Jeg leser ikke bloggen hennes og ikke noen andres heller. Ingen! 

Vil tro jeg har vært innpå en eller annen blogg kanskje 4 ganger i mitt liv. 

Årsaken til at jeg leste tråden er fordi hun er en kjent figur jeg har sett på TV, så vet godt hvem hun er. Simple as that.👍 Så nei, ikke alle sliter tydligvis med å måtte sitte å lese en haug med blogger pga ren nysgjerrighet, selv om du gjør det.😊

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sjalusikortet der altså. 

Hvorfor må det dras frem hver gang mtm diskuteres?

Anonymkode: 164c1...9f7

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Sjalusikortet der altså. 

Hvorfor må det dras frem hver gang mtm diskuteres?

Og hva er det å være sjalu på? Sjalu på en som selger barna sine på nett? 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva i all verden er det å være sjalu for????

Jo da, skulle gjerne hatt pengene hun har, men ville IKKE hatt de på den måten hun har tjent de!! Og å få 3 barn med 3 forskjellige fedre før man er 20 - nei takk!! Koselig med søte, små barn. Tror hun har glemt å tenke på at de søte små blir store en gang... 

Anonymkode: 55a83...c6d

Skrevet

Virker som et PR stunt for å tjene mer penger.

Anonymkode: 60f58...c6e

Skrevet

Dere som mener at folk som er kritiske til AR er sjalu, er dere sjalu selv? Ville dere gjort det samme som henne hvis dere kunne? Helt oppriktig?

Anonymkode: f38ef...00e

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ALDRI vært inne på bloggen hennes, og kommer heller ALDRI til å klikke meg inn der. Man kan likevel få med seg mye om denne personen fordi hun velger å brette ut livet sitt verre enn en annen yrkesgruppe bretter ut beina. Media skriver jo om disse pr-kåte ungjentene, det er nesten ikke til å unngå å få med seg noe om dem, dessverre. I tillegg leser jeg innimellom tråder om henne her inne hvor flere bekrefter at de har lest det samme og gjerne legger ved en link som andre så bekrefter sa det som andre hevdet. Men jeg klikker meg aldri inn på disse linkene! Fordi jeg ikke vil støtte en som er så umoden at hun selger barna sine på nett! En som er så lite både dannet og utdannet at hun ikke greier finne noen annen måte å forsørge seg selv på enn å selge barna sine.

Alle disse trådene på forumet her om henne får meg bare til å bli mer og mer sikker på at ALLE burde slutte å klikke seg inn på bloggen hennes. Det denne dama trenger er fred og ro langt borte fra det lampelyset hun er i. Fred og ro til å bli voksen, til å gjøre noe med de personlige problemene hun tydeligvis har slik at hun kan bli en stabil og trygg mor fremfor den hun er nå som gir barna enorm usikkerhet, ingen stabilitet og som i tillegg selger barnas privatliv.

For hver eneste tråd som dukker opp om henne, hver eneste artikkel som står om henne i media - hver eneste gang blir jeg enda mer sikker på at jeg gjør det riktige med å ALDRI klikke meg inn på den bloggen hennes. Og av samme grunn kommer jeg heller ikke til å se ett eneste minutt av "Skal vi danse" på Tv2, fordi jeg mener det er forkastelig av tv-kanalen å ta henne med når hun så tydelig har så store problemer i livet sitt, og fordi hennes deltakelse der vil føre til enda mer instabilitet i hennes barns liv. Å gjøre det hun gjør nå for det barnet som skulle begynne på skole, det er så forkastelig at jeg håper langt flere får opp øynene for hvor umoden denne dama er og hvor elendige og forkastelige valg hun gjør for sine barn.

Anonymkode: ded8d...9cf

Skrevet

Hun har trukket seg fra Skal vi danse nå.

Anonymkode: 92fba...bc9

Skrevet

Og av samme grunn kommer jeg heller ikke til å se ett eneste minutt av "Skal vi danse" på Tv2, fordi jeg mener det er forkastelig av tv-kanalen å ta henne med når hun så tydelig har så store problemer i livet sitt, og fordi hennes deltakelse der vil føre til enda mer instabilitet i hennes barns liv. Å gjøre det hun gjør nå for det barnet som skulle begynne på skole, det er så forkastelig at jeg håper langt flere får opp øynene for hvor umoden denne dama er og hvor elendige og forkastelige valg hun gjør for sine barn.

Jeg synes det er ille at tv2 er så lite kritiske at de velger å sponse det sirkuset der

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dere som mener at folk som er kritiske til AR er sjalu, er dere sjalu selv? Ville dere gjort det samme som henne hvis dere kunne? Helt oppriktig?

Anonymkode: f38ef...00e

Nei, men det er tydelig at flere her har prøvd seg på blogging og vært helt mislykkede og derfor er sjalu på henne som gjør det så bra! Hun fortjener de pengene som hun hederlig og ærlig har tjent helt på egen hånd. Hun er flink til å skrive og veldig dyktig til å fotografere også. Veldig reflektert, smart og klok også. Det er tydelig at mange her er sjalue på henne for det.

Skrevet

Nei, men det er tydelig at flere her har prøvd seg på blogging og vært helt mislykkede og derfor er sjalu på henne som gjør det så bra! Hun fortjener de pengene som hun hederlig og ærlig har tjent helt på egen hånd. Hun er flink til å skrive og veldig dyktig til å fotografere også. Veldig reflektert, smart og klok også. Det er tydelig at mange her er sjalue på henne for det.

Er du Anna Rasmussen eller?

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du Anna Rasmussen eller?

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Flink til å skrive -OK, til å ta bilder-OK. Reflektert, smart og klok. Tja. Hvis jeg skulle referere til noen som var det hadde,  vel hun stått langt ned på lista. Sjelden jeg ser noen i den kategorien som knapt nok har fullført ungdomsskolen. 

Anonymkode: 3eef6...1bf

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun har trukket seg fra Skal vi danse nå.

Anonymkode: 92fba...bc9

Endelig noe fornuftig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...