Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #1 Skrevet 18. august 2017 Jeg lurer oppriktig på hva som er interessant ved å lese blogger? Nå tenker jeg ikke på temablogger hvor man kan følge sin interesse for eksempel, men blogger som fotballfrue, pilotfrue, ho med jentungen (Michell) osv. Jeg har nå skrollet gjennom flere slike blogger som ligger på topplisten, av ren nysgjerrighet for å prøve og forstå, men klarer ikke skjønne hva som er så fengende med dem? Lese om andres liv (som ikke en gang er særlig spennende)??? For ikke å snakke om hvor sinnsykt det er at flere av dem selger barna sine, hvordan kan noen støtte den slags med stadige klikk? Anonymkode: d5832...26a
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #2 Skrevet 18. august 2017 Jeg forstår det heller ikke. Sosialpornografi? Jeg greier ikke forstå at folk ønsker å støtte disse til å fortsette å utlevere og selge barna sine. Det er forkastelig! Jeg har vært innom noen ytterst få blogger en sjelden gang, men da mer seriøse som går mot spesielle tema, som et par matbloggere som også har mye fagkunnskap. Men sjelden jeg er innom de også, liker ikke konseptet blogging. Anonymkode: 2f411...ecc
Ostehviskeren Skrevet 19. august 2017 #3 Skrevet 19. august 2017 Av samme grunn som andre leser se og hør eller ser på "idol," iblant vil man bare ha litt lett underholdning. Noen har fine bilder, blir litt inspirert. Jeg sammenligner meg med bloggerene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå