Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #1 Skrevet 18. august 2017 Vi som familie er ikke i en enkel situasjon. Man kan si at jeg har gjort mye for mannen over mange år (10 år) for at jeg nå skal få tatt igjen min del nå (som går over en periode over 2 år, hvorav jeg bare har 1 år igjen). Og han fikser ikke noe i nærheten av det jeg gjorde for han. Han har jobb (ganske krevende), men jobber litt lengre enn vanlige dager og noen kvelder. Likevel så sovner han hele tiden mens han er sammen med ungene, overalt. Mange ganger når jeg kommer hjem er ungene våken, mens han sover, på en skoledag. Om vi har besøk kan han ligge i sengene til ungene å sove, mens vi har gjester. Dette begynner å skli helt ut, men det nytter ikke å prate med han. Han innser ikke at noe av det han gjør er feil, og mener bare jeg skal "holde kjæft". I tillegg til dette gjør han ingenting på hjemmefronten, han verken vasker eller rydder. Han bryr seg ikke om huset er fullt i rot og skikkelig møkkete. Han følger ikke med på om ungene er rene eller om de har pusset tennene (ofte). De to minste kan få et raskt ruff over tennene hvis han ikke sover, men ellers går de litt "for lut og kaldt vann". Klart at han passer på at de har klær, matpakker og middag, men ellers er det ikke så nøye. Jeg orker snart ikke bo mer med mannen, men er på et vis avhengig av han dette siste året. Og jeg går rundt med konstant dårlig samvittighet overfor ungene.. Det er helt forferdelig faktisk! I dag sa ungene til gjestene vi hadde på besøk (mens pappa snorka i senga til en av ungene) at pappa var så sliten og trøtt hele tiden, og haded sjeldent tid til å prate med dem. Det knuser hjertet mitt .. Likevel, velger jeg å flytte ifra han nå vil jeg mest ss sliten med å få jobb fordi jeg ikke fullfører det jeg holder på med nå... HVA GJØR JEG!? Begynner å bli desperat! Anonymkode: 0e2e4...fcd
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #2 Skrevet 19. august 2017 Er han syk? Det er jo ikke normalt å være så trøtt... Anonymkode: 67b5c...f7e
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #3 Skrevet 19. august 2017 Få inn en au pair. Og ta lønnen hennes av hans sparepenger. Det der er ikke normalt, men hvis han ber deg holde kjeft, så er han jo selv i total fornektelse. Anonymkode: 0f571...634
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå