Gå til innhold

Vil ikke at samboer skal ha barnet alene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen er 10 mnd og det viser seg at min samboer som jeg har kjent i 8 år er en skikkelig slepphendt og farlig type! Kjøre båt uten redningsvest på minste, null stress, kjøre bil med baby usikra i bil, helt Ok. Blir helt svett og uansett hva jeg sier og hvordan jeg argumenterer er jeg hysterisk. Blir så forbanna!

Anonymkode: 1b704...e8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dette fant du ut om han først nå!? 😳 

Slike holdninger hadde jeg kartlagt hos min mann lenge før jeg valgte å få barn med han...

Han er jo en ignorant tulling.

Anonymkode: 4d7b7...636

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Slike holdninger hadde jeg kartlagt hos min mann lenge før jeg valgte å få barn med han...

Forts... om han ikke hører på deg så politianmeld han (sikring av barn i bil)

Skrevet

Det han gjør er helt ulovlig! Og helt hensynsløst! Helt feil! Assarg! Du må stå opp for barna dine som ikke har en stemme. Så får han drite å dra og syns du er så hysterisk som han bare vil!

Anonymkode: 43220...5e9

Skrevet

Hadde sagt klart i fra om at han kom til å bli politianmeldt hvis han ikke sikret barnet. Er han så idiot at han kjører uten sikkerhetsbelte selv også? Hadde i så fall meldt fra om det også. 

Anonymkode: 6bfe5...34b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har som sagt kjent han lenge og aldri sett slike holdninger. Og jeg antar jo at en oppegåande mann sikrer barnet sitt. Jeg spurte ikke; "hva synes du om redningsvest i båt" liksom 😩

Skrevet

Jeg hadde faktisk politianmeldt ham dersom han hadde avfeid meg når jeg krever at barnet sikres forsvarlig. Tenker det er min plikt som voksen å melde fra til politiet dersom jeg ser at barn blir utsatt for fare....

Anonymkode: 4181e...642

Skrevet

Ta han med til helsesøster. Legg fram problemstillingene og si noe slikt: Om dette er vi uenige, jeg mener  blabal, og min samboer mener blabla. Når jeg påpeker disse tingene mener han at jeg er hysterisk, og derfor ønsker jeg å få råd fra en utenforstående tredjepart. Er jeg hysterisk eller hva er vanlig når det kommer til disse tingene?

Anonymkode: 9a290...f79

Skrevet

Det er vel ikke hysterisk å forlange at han følger norsk lov? 

Hadde du nektet en 8-åring å hjelpe pappa på kjøkkenet fordi du var redd han skulle skjære seg på kniven hadde du vært hysterisk, men det er faktisk lovpålagt både med redningsvest i båt og å sikre barn i bil, det er ikke hysterisk å forlange og forvente at disse reglene blir fulgt.

Anonymkode: c30a9...61a

Skrevet

Bruker han sikkerhetsbelte i bil selv?

Anonymkode: e8c96...59e

Skrevet

Hadde anmeldt han. Hver gang. Barnet ditt bør komme mye høyere på prioriteringslisten din enn den fjotten.  Pardon my French.

Anonymkode: 9298d...0c2

Skrevet

Han har ikke hatt barber alene så derfor har han hellet ikke fått kjørt usikra. Sniker meg alltid med sånn at han ikke får en sjangs..men ja, anmelder gjør jeg glatt. P

Skrevet

Om han vil ta livet av seg selv, det får så være. Men hadde anmeldt på flekken om han kjørte usikret i bil med barnet. Faen heller. Ungene kødder man ikke med. 

Anonymkode: f4b47...eb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...