Gå til innhold

Hvordan ser fredagskvelden din ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har barnet overnattingsbesøk. Blir vel pizza og film med dem. Mannen og jeg sitter opp litt alene etter de er lagt. 

Hva med dere? Og hva evnt ser dere på TV eller film en sånn kveld?

Anonymkode: 1cc89...76b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det legging av barn. Det tar nemlig nesten hele kvelden. Hvis vi ikke sovner underveis så kanskje vi orker en episode eller to av en eller annen serie.

Vil helst på trening. 

Anonymkode: 36601...428

Skrevet

Taco med ungane. Foreløpig et dei mest lesfse og ost, men vi har endelig fredagstaco saman :nigo:

Legging ca kl 20

Deretter nokre episodar av ein tv-serie med kvar si øl.

Anonymkode: 389f3...213

Skrevet

Gravid snart 3mnd. Her skal vi falle i koma på sofaen med potetgull, pledd og cognac  (ham altså) og appelsinjuice. Partyparty!! 🤓

Skrevet

Skal på nattevakt, hele helga.

Anonymkode: 54ef2...c97

Skrevet

Vi blir 10 stykker på pizza i dag.  Tre voksne og sju barn mellom 8 og 16 år. 

Middag i halv sekstiden, så skal de tre eldste tenåringene på kino og se annabelle. De to yngste tenåringene forsvinner vel ned i kjellerstua og de to yngste barna på 8 og 10 ser vi nok en film sammen med. De snakket om at de var gamle nok til Harry Potter nå, så kanskje det blir den... 

Unger i seng fra 22 og utover, vi voksne legger oss når alle er i hus. 

Uhyre sjelden vi voksne ser på film bare vi. Har fire barn, og ettersom de begynner vokse til er det lite alenetid i stua gitt 😉

Anonymkode: 86662...350

Skrevet

Brødbaking og gulvvask når barna er i seng. Så et avsnitt av en serie og en kopp te for å runde av kvelden.

Anonymkode: 04d55...654

Skrevet

Her skulle vi egentlig på fotballcup med han på 14. Men han har fått treningsforbud av lege. Så da blir det hjemmekveld med indisk mat.

Mulig vi stikker en tur for å se G16-laget spille hjemmekamp. (Jepp, fotballfanilie! 😁👍🏻)

Når de to minste er i seng, kommer jeg nok til å se noen episoder av Homeland med 14-åringen. 

Skrevet

Noen øl og skravling med mannen og en kompis!

Anonymkode: f9704...c3c

Skrevet

Skal bake til en venninne, se litt TV,  hente ungene etter kino og legge meg rødlig. Jeg må opp før 5 for å kjøre mannen til toget.

Anonymkode: 77c16...f16

Skrevet

Mannen og minstemann spiser hjemmelaget pizza hjemme.

Jeg har med storebror på stranda for å ligge i telt, ei venninne er med, med sine 2 barn😄

Anonymkode: 5a903...63e

Skrevet

Rydde som vanlig, hvis jeg klarer å bøye meg litt etterhvert. Er stiv og ødelagt etter å ha vært på jobb, så tatt med det syke barnet til en annen by for å hente bil, hjem å lage mat og nå legging av hun som ligger å sparker i veggen. Bekkenløsning så det holder 😬 samboeren skal legge seg snart, han må opp kl 04 for å dra på jobb.

Skrevet

Jeg skulle ha gått tur med bikkja, jeg skulle ha vasket klær og jeg skulle ha vasket huset nå som jenta mi er på overnatting til ei venninne og jeg har huset for meg selv. Men jeg er dødssliten etter å ha jobbet 75 timer denne uken, minimalt med søvn og i tillegg så har jeg revmatisme. Ikke har det blitt middag, huset ser jævli ut, men nå legger jeg meg og får forhåpentligvis en lang natt med mye god kvalitetssøvn.

Anonymkode: bd082...9e5

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skulle ha gått tur med bikkja, jeg skulle ha vasket klær og jeg skulle ha vasket huset nå som jenta mi er på overnatting til ei venninne og jeg har huset for meg selv. Men jeg er dødssliten etter å ha jobbet 75 timer denne uken, minimalt med søvn og i tillegg så har jeg revmatisme. Ikke har det blitt middag, huset ser jævli ut, men nå legger jeg meg og får forhåpentligvis en lang natt med mye god kvalitetssøvn.

Håper du går ut med hunden først! 

Anonymkode: 64e75...1a6

Skrevet

Spist pizza på veranda med gubben og minsten. Største er hos en venninne. Løpt 6k. Nå skal jeg snart legge syvåringen og se på en film med gubben 

Anonymkode: 7d97d...491

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Håper du går ut med hunden først! 

Anonymkode: 64e75...1a6

Og der våknet jeg igjen 😩 Bikkja er 12 år og får det hun trenger selv om hun ikke får tur en dag. Jeg har inngjerdet hage på 3 mål, og bikkja har gått løst i hagen i 2,5 timer ikveld. I tillegg er hun med meg på kontoret hver dag, og får seg en tur i lunsjen.

Skrevet

Fikk fjelltur etter jobb. Taco med ungene. Og litt film her når de er lagt. 

Anonymkode: d3e6b...b29

Skrevet

Hjelpe mannen med middag, hjemmelagde vårruller 

Rydde litt

Trene, jogge en times tid

Lese bok tre timer

pulings

og nå sove 😌

Anonymkode: 2829f...3cd

Skrevet

Vi hadde en veldig koselig fredagskveld, egentlig. 6-åringen satt sikkert en time i badekaret, før det var kvelds og leggetid. Så så vi på film- mannen min, 9-åringen og jeg. Chips og sjokolade. Veldig kos, selv om jeg sovnet tungt på sofaen kl 22.

Anonymkode: 8d132...79c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...