Gå til innhold

Er Bugaboo buffalo en veldig lav vogn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mann på 2 meter 😅 Den ser litt lav ut, er den det? Noen høye mennesker med erfaring?:)

Anonymkode: eac83...365

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser sånn ut 

Anonymkode: 83e00...484

Skrevet

Ja, den er lav. Anbefaler Stokke Trailz, den er høy.

Anonymkode: d896e...595

Skrevet

Ja. Den er lav. Altså, ned til bagdelen. Så jeg på 1.64 syns det er lavt å legge ungen ned i bagdelen på en cameleon. Buffaloen er kanskje pittelitt høyere enn den.. men. Selve håndtaket er jo justerbart så vil tro at den biten er grei 😊 Men han må nok krumbøye seg veldig for å plukke ungen opp og ned av bagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...