Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #1 Skrevet 17. august 2017 Har en mann på 2 meter 😅 Den ser litt lav ut, er den det? Noen høye mennesker med erfaring?:) Anonymkode: eac83...365
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #3 Skrevet 19. august 2017 Ja, den er lav. Anbefaler Stokke Trailz, den er høy. Anonymkode: d896e...595
Elisun Skrevet 19. august 2017 #4 Skrevet 19. august 2017 Ja. Den er lav. Altså, ned til bagdelen. Så jeg på 1.64 syns det er lavt å legge ungen ned i bagdelen på en cameleon. Buffaloen er kanskje pittelitt høyere enn den.. men. Selve håndtaket er jo justerbart så vil tro at den biten er grei 😊 Men han må nok krumbøye seg veldig for å plukke ungen opp og ned av bagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå