Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #1 Skrevet 17. august 2017 Sønn på 8 år nekter og være med noen steder. Vil ikke gå til kamerater og vil sjelden ha besøk av noen,med unntak av en gutt. "Liker meg hjemme" får jeg til svar når jeg spør han. Er dette vanlig eller kan det være noe galt med sønnen min?? Hilsen bekymret mor. Anonymkode: 0904f...3a1
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #2 Skrevet 17. august 2017 Vanlig eller ikke; har han andre særegenheter? Fungerer han sosialt på skolen? Er det stor klasse han går i slik at det er mye i inntrykk i den sammenhengen? Hvilke interesser har han? Har du mistanke om at han ikke har det bra på skolen? Osv, vi trenger litt flere opplysninger for å svare 🙂 Anonymkode: ca3a7...90f
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #3 Skrevet 17. august 2017 Har ei slik datter. Hun har mange venner på skolen og hun har gikk i korps i den alderen. Hun fikk nok av mye rot fra styret og mye missnøye, så da var det slutt nesten på dagen. Når hun ikke måtte noe, var hun hjemme. Hun storkoser seg, hun sitter ikke bare forran en teknisk duppedings hele dagen. Det virker som hun trenger litt ro rundt seg og blir sliten av alle lydene og styret rundt seg på skolen. Nå har hun blitt fjortis, mest hjemme enda men rett som det er overrasker hun med å finne på noe med venner. Nå er hun limt fast til mobilen, skravler og ler dagen lang. At guttene syns det er gøy å se hu sminker seg, spiser eller lager middag er meg ett stort under. Hun bryr seg ikke om jeg er i nærheten eller ei, så jeg har sett flere av vennene hennes er på fest mens hun sitter hjemme i sofaen med meg en lørdags kveld. Det syns jeg er utrolig koselig og deilig, samtidig som jeg noen ganger håper hun hadde vært mer sosial med venner. Men jeg vet hun har en fin vennegjeng og hun er ikke utenfor på noen måte. (Akkurat nå håper jeg hun fortsetter slik til hun blir 18år. Haha) Anonymkode: 8a9e4...c93
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #4 Skrevet 18. august 2017 Ja fungerer bra på skolen,er med mange andre der. Aldri alene. Spiller fotball på fritiden noe han liker veldig godt. Klassen er delt i to så de er bare 13 stykker og trives kjempe godt på skolen😊 Annen interesse er jo xbox mn den begrenser vi. Spør om vi skal gjøre forskjellige ting men sier nei til alt. Som i ferien nå googla vi alle slags steder og dra til både i Norge og utlandet. Sa han kunne bestemme hvor vi skulle dra,men han ville være hjemme. Tvinger vi han med steder er han bare sur og maser om når vi skl hjem igjen:/ har snakka med han men han nekter at det er noe galt.. hi Anonymkode: 0904f...3a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå