Gå til innhold

Gjenoppta kontakt med "stesøster"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger råd av dere. Saken er den at i en periode da jeg var 8-9 år gammel var moren min sammen med en mann. Han bodde hos oss til tider og jeg hadde et veldig godt forhold til han og datteren hans som var på min alder. Jeg og datteren var som søstre de få årene foreldrene våre var sammen og jeg har bare gode minner fra den tiden.  Desverre endte det i et stygt brudd, og vi har ikke hatt noe kontakt siden. Jeg vet at det er et sårt tema for moren min.

I det siste har jeg tenkt en del på henne, og har funnet henne på Facebook. Jeg tenker litt på å kanskje sende henne en melding, men jeg vet jo ikke om hun i det hele tatt husker meg (det er over 10 år siden)... Blir det rart å ta kontakt med noen man ikke har sett på så lenge? Og hvordan kommer hun evt til å reagere?

Takk for svar!

Anonymkode: b3fe7...581

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke rart i det hele tatt! Tenk hvor mange perifere bekjente man har som venn på Facebook da. Kjør på!

Anonymkode: 04b76...41a

Skrevet

Du husker henne, hun husker deg 😊Koselig at du tar kontakt 😊

Anonymkode: d470d...b2f

Skrevet

Jeg støtter også at du tar kontakt med henne :)

Dere var som søstre de årene, det er en kontakt som ikke nødvendigvis brytes selv om foreldrene ikke greier å leve med hverandre.

Anonymkode: 0fe48...cb7

Skrevet

Ta kontakt. Det er ikke deres foreldre som skal bestemme hvilken relasjon dere to har.

Anonymkode: 43b57...f48

Skrevet

Støtter deg for å ta kontakt. Jeg er sikker på at hun husker deg like godt som du husker henne, og at hun vil bli glad for å høre fra deg. 

Lykke til 🌷

Anonymkode: f9319...d28

Skrevet

Ta kontakt 😊

Anonymkode: 3ff23...ea2

Skrevet

Ta kontakt!

Send en mld og fortell at du har tenkt på henne og den fine tiden dere hadde sammen og lurer på hvordan hun har det.

Jeg er ganske sikker på at hun kommer til å bli glad og svare deg.

Anonymkode: 5e3a8...ff4

Skrevet

Takk for svar! Da tror jeg at jeg gjør det, og satset på at hun også ønsker kontakt. Er veldig spent :)

hi

Anonymkode: b3fe7...581

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Ooh, så spennende. Hold oss oppdatert!😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...