Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #1 Skrevet 17. august 2017 Uff...Jeg er så sjalu av meg! Jeg må virkelig jobbe med meg selv...Er det noe som har noen bøker/lydbøker å anbefale meg? Grunnen til at jeg er sjalu (tror jeg), er at mannen min aldri sier at han har gjort noe feil eller vil rette opp i noe som har føltes forferdelig for meg. Eks: han og jeg var på julebord sammen, jeg gravid og edru, han litt (ikke veldig mye) påvirket. Han satt i en stol og en super vakker kollega i kort kort skjørt stelte seg overskrevs av den ene foten av mannen hvor hun hvisket noe i øret hans. Hun sto kanskje slik i 15 sekunder. Så gikk hun. Dette har jeg aldri glemt. Jeg mener han burde ha trukket beinet tilbake. Han sier etterpå at gang ikke merket det.... har aldri unskyldt seg eller sagt at han burde trukket beinet tilbake...Dette og flere ting, gjør at jeg tenker han gjør sånt når ikke jeg er der.. Han sier han ikke gjør det.. Jeg vil ikke være sjalu lengre! Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 26139...6ab
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #2 Skrevet 17. august 2017 Hva feilte de hun som kom skrevende? Anonymkode: b8277...312
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #3 Skrevet 17. august 2017 Hahaha! Hun var vakker og deilig. Men det er jo ikke hun som er problemet 😉 Hi Anonymkode: 26139...6ab
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #4 Skrevet 17. august 2017 Handler vel også om hva man gjør sammen som par og hvilke steder man oppsøker.... hvorfor gikk ikke du bort til dama og spurte hva hun drev med? Jeg hadde ikke stått og sett på når jeg visste at mannen var brisen. Anonymkode: fb4cc...693
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #5 Skrevet 17. august 2017 Her synes jeg du er prippen og sjalu ja. Litt flørting på julebord er helt greit for oss i allefall, særlig når det er så åpenlyst! Har mannen vært utro eller gjort noe spesielt som får deg til å tvile på ham? Anonymkode: ea4b2...592
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #6 Skrevet 17. august 2017 Nei. Men han nekter på ting han har gjort. Sånn som det... Hadde han sagt at ja, han skulle trukket beinet til seg, og at han var lei seg for at jeg følte det sånn, da hadde jeg glemt det nå... Men når han aldri kan gi meg rett i at det var dumt, da får jeg en vond klump i magen. Men jeg vet jo at det er dumt. Derfor har jeg lyst å arbeide med min teite sjalusi... Jeg tror ikke han har vært utro noen gang... Anonymkode: 26139...6ab
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #7 Skrevet 17. august 2017 Det du sier er at du er sjalu fordi du ikke kan kontrollere hva andre mennesker gjør og fordi mannen ikke trakk benet unna en kontakt ben til ben som varte i det du selv mener er 15 sekunder. Problemet ligger fullt og helt hos deg ut fra hva du forteller her. Det var 15 sekunder, Hi. Mannen din har ikke noe å unnskylde. Og at han skal si han var lei seg... det gjør at du gjør han ansvarlig for dine følelser for noe som faktisk bare ligger hos deg og ikke hos ham. Sjalusi bunner i lavt selvbilde/selvtillit hos den som er sjalu og manglende tillit. Men, bra at du ønsker å gjøre noe med det. Det er en bok som heter Sjalusi - kjærlighetens skyggeside av Arne Repål. Kanskje du kan begynne med den? Google "bøker om sjalusi" så får du sikkert opp flere også. Anonymkode: ab472...d30
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #8 Skrevet 18. august 2017 Jeg har det på samme måte.bare enda værre.. jeg ser for meg alt mulig Anonymkode: dbd2a...10f
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #9 Skrevet 18. august 2017 Tenker det må være forferdelig slitsomt for de som er sjalu, og at dette er noe man bør jobbe med. Like slitsomt for den som lever med dere... Er i et forhold der begge er av den flørtete typen. Aldri vert utro, men jeg kan godt gi en mannlig venn en klem eller gå ut å ta en øl sammen. Hadde følt meg kvelt om mannen ikke godtok det, eller vart sjalu. Er han jeg elsker over alt, og har aldri vert utro. Anonymkode: b1d4c...498
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #10 Skrevet 18. august 2017 Jamen kjære tid. Sjalu fordi en vakker kvinne hvisker noe til ham? Nå får du gi deg. Signerer en annen her: Han skal ikke si unnskyld. Og det faktum at du lager en så stor sak av det, er direkte latterlig. Du kunne ikke gjort en bedre jobb med å jage ham vekk, om du prøvde 👌🏼👍🏼 Anonymkode: 1d2db...24d
Anonym bruker Skrevet 18. august 2017 #11 Skrevet 18. august 2017 Er du sikker på at det er sjalusi du føler på? Slik jeg ser ser det så er mannen din lite flink til å vise forståelse og anerkjenne dine følelser. Det hadde jeg også blitt lei meg. Anonymkode: e8d06...96e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå