Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #1 Skrevet 17. august 2017 Har fantastisk sex med nye kjæresten min, det som er litt annerledes for meg er at han får sånn rykninger lett, eller skjelver etter vi har hatt sex, han kan ligge sånn i flere minutter og rykke, eller hvis han er veldig opptent.. Akkurat som han får "Frysninger" men på en mye høyere nivå. Hva kan det komme av? Kanskje det er vanlig? Plager meg da ikke,, bare lurer... Anonymkode: c15df...14b
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #2 Skrevet 17. august 2017 Hender ofte jeg får det selv etter sterke orgasmer. Vanlig for meg, men trenger ikke være vanlig for deg..?;) opplevde det først med mann nr 6 jeg hadde sex med, som var mye mer erfaren og ga meg orgasmer fra en annen verden. så jeg vil tippe mannen din har hatt det veldig deilig med deg da:) Anonymkode: a1011...bcb
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #3 Skrevet 17. august 2017 Ja han er veldig tent på meg, det synes jeg er veldig fint Han sier jo det er sykt bra, men jeg tenkte det kanskje er vanlig for han å få det sånn, han kan få sånne skjelvninger om han bare er opptent.... Anonymkode: c15df...14b
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #4 Skrevet 17. august 2017 "Full body orgasm" heter det Anonymkode: 7ffef...c1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå