Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #1 Skrevet 17. august 2017 Har en slektning som av og til er på besøk. H*n har god personlig hygiene og er ikke i ketosediett, spiser vanlig norsk mat. Men iblant lukter det Veldig rart; en slags kjemisk lukt som til og med henger igjen i gjesterom og sengetøy etter h*n har reist. Hva kan det være? Personen er litt spesiell type med skiftende humør, kan det være noen medisiner som årsaker dette? Anonymkode: 45c1d...ce0
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #2 Skrevet 17. august 2017 Diabetes. Feil medisinering eller ingen avgir en veldig spesiell lukt. Anonymkode: 49b21...2dc
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #3 Skrevet 17. august 2017 Skulle til å svare det samme som anonym 2dc. Ubehandlet/feilbehandlet diabetes kan gi en slik lukt. Annen medisinering eller feilmedisinering eller ingen medisinering kan også gi slik lukt. Anonymkode: e5d57...aa8
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #4 Skrevet 17. august 2017 Diabetes kan gi en slik rar lukt. Også noen medisiner for deprisjon, psykisk sykdom kan gi en rar lukt. Min ex prøvde noen nye medisiner og han begynte å lukte helt grusomt. Jeg brakk meg nesten når han kom inn i huset. Han luktet det ikke selv. Han merket at de på jobben trakk seg mer unna de også, så det var ikke bare meg som luktet det. Anonymkode: e24f6...434
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå