Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #2 Skrevet 17. august 2017 Ser streken, men kan være en skyggestrek. Prøv igjen om 2 dager på morgenurin. Anonymkode: fc793...294
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #4 Skrevet 17. august 2017 Det er ingen strek Anonymkode: 29677...d7d
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #5 Skrevet 17. august 2017 Ser ikke noe strek Anonymkode: ab37d...add
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #6 Skrevet 17. august 2017 Ser en svaaaaaaaaak strek ja.... Anonymkode: 33ba9...21b
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #7 Skrevet 17. august 2017 Jeg ser streken bedre på testen, men vet ikke helt om jeg tror på den alikevell. Testet 2 ganger forrige uke og de var helt hvite. Denne var det svakt rødt på, så får bare teste igjen neste uke og se om den blir helt hvit igjen 😊 Anonymkode: 6dc5f...81b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #8 Skrevet 19. august 2017 Øverste er fra torsdag og de to nederste fra i dag så det var en strek jeg så ❤️ Anonymkode: 6dc5f...81b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2017 #9 Skrevet 19. august 2017 Gratulerer !❤️ Anonymkode: 37591...36a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå