Gå til innhold

Bare jeg som ser svaaaaak strek?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser streken, men kan være en skyggestrek. Prøv igjen om 2 dager på morgenurin.

Anonymkode: fc793...294

Skrevet

En svak en. 

Anonymkode: 59b4f...4a8

Skrevet

Det er ingen strek

Anonymkode: 29677...d7d

Skrevet

Ser ikke noe strek

Anonymkode: ab37d...add

Skrevet

Ser en svaaaaaaaaak strek ja....

Anonymkode: 33ba9...21b

Skrevet

Jeg ser streken bedre på testen, men vet ikke helt om jeg tror på den alikevell. Testet 2 ganger forrige uke og de var helt hvite. Denne var det svakt rødt på, så får bare teste igjen neste uke og se om den blir helt hvit igjen 😊 

Anonymkode: 6dc5f...81b

Skrevet

Øverste er fra torsdag og de to nederste fra i dag så det var en strek jeg så ❤️

IMG_1086.JPG

Anonymkode: 6dc5f...81b

Skrevet

Gratulerer !❤️

Anonymkode: 37591...36a

Skrevet

Gratulerer!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...