Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #1 Skrevet 17. august 2017 For av og til over meg en så frykt for å sove. Jeg er alene med sønnen min og i det siste er jeg så redd for å ikke våkne igjen og han finner meg dø og er helt alene. Vet det er helt irrasjonelt, men vet ikke hvordan jeg skal få bukt på den når den kommer sånn på kvelden det ironiske er jo at lite søvn gjør jo ikke akkurat helsa bra 😢😢😢 Anonymkode: 4bcff...bae
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #2 Skrevet 17. august 2017 Irrasjonell frykt/angst er det vanskelig å få bukt med helt på egenhånd. Har du nevnt det for fastlegen? Kanskje det hadde hjulpet med noen samtaler hos han/hun eller henvisning videre? Anonymkode: cab9b...925
Anonym bruker Skrevet 17. august 2017 #3 Skrevet 17. august 2017 Jeg forstår godt hvordan du har det. Da jeg ble alene med ungen, fant jeg ut at jeg måtte lære ungen hva den skulle gjøre om noe skjedde med meg. Jeg var også veldig redd for å dø,og ungen skulle finne meg dø. Men jeg lært ungen hvordan den bruker telefonen og kan ringe til pappaen eller besteforeldre. Gå også beskjed at hvis noe skjedde meg med,så skulle han gå til nærmeste nabo om han glemte hvordan telefonen fungerer. Nå var ungen 4 år,og snakket om dette selv etter en tante døde. Kanskje det hjelper deg litt hvis du gjør noe lignende? Og søk hjelp,så kanskje du kan få hjelp til å behandle angsten. Anonymkode: f7f0e...4f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå