Gå til innhold

Hvor trent kan jeg bli på 6 mnd,?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 174 og veier 86 kilo nå etter sistemann ble født. For meg er dette 15 kilo for mye. Så skal snart melde meg inn i ett treningssenter:) Men hvor trent kan jeg bli på 6 mnd? Med ett normalt kosthold? Dvs ikke lavkarbo , høyprotein eller noe sånt. Men ett backingen kosthold med litt brød. Knekkebrød, fisk, kjøtt, poteter, litt saus etc.

Anonymkode: 87511...1fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8-10 kg ned, tenker jeg.

Anonymkode: be10f...dde

Skrevet

Trent eller tynn? Du kan sikkert gå ned 15 kg på 6 mmd, men for å beholde /øke muskelmasse bør du ikke gå så raskt ned. For å øke muskelmasse trengs kalorioverskudd. Jeg anbefaler et par timer med pt og/eller kostholdsrådgiver.

Anonymkode: 4a544...89a

Skrevet
På 16.8.2017 den 23.18, Anonym bruker skrev:

Er 174 og veier 86 kilo nå etter sistemann ble født. For meg er dette 15 kilo for mye. Så skal snart melde meg inn i ett treningssenter:) Men hvor trent kan jeg bli på 6 mnd? Med ett normalt kosthold? Dvs ikke lavkarbo , høyprotein eller noe sånt. Men ett backingen kosthold med litt brød. Knekkebrød, fisk, kjøtt, poteter, litt saus etc.

Anonymkode: 87511...1fa

Du kan bli klar for bikinifitnesskonkurranser på den tiden. Men jeg hadde nok lagt ambisjonsnivået lavere 😉

Anonymkode: 41a83...343

Skrevet

Nja, bare sånn passe, på et år ser du god framgang. Det er vanskelig å gå ned i vekt bare med trening. Jeg ville fokusert på vekt først, så kropp. Vekt og gåturer, så mer trening og mindre hard slanking når du har krymper det meste.

Anonymkode: ebdf3...686

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...