Anonym bruker Skrevet 16. august 2017 #1 Skrevet 16. august 2017 Er det noen som er gravide? Hvor langt er du på vei? Anonymkode: 439b2...690
Anonym bruker Skrevet 16. august 2017 #3 Skrevet 16. august 2017 Åå så herlig. Jeg ble inseminert på Mandag så jeg håååååper jeg er gravid. Kan ta graviditetstest om 10-11 dager. Også blodprøve for å sjekke om jeg er gravid. HCG nivå. Anonymkode: 439b2...690
Anonym bruker Skrevet 16. august 2017 #4 Skrevet 16. august 2017 Ja er gravid☺ i uke 35. Masse lykke til du over her, får virkelig håpe du er gravid! Min nr 2 er ivf baby. Det er ikke bare bare å drive med det der. Men veldig mange som blir gravid med ivf!! Så det går nok bra 🤞 Anonymkode: 09a04...208
Slaskepott Skrevet 16. august 2017 #5 Skrevet 16. august 2017 Jeg er 8+1 etter en lang prøvetid, og strålende fornøyd med det. Lykke til, HI!
Barn 4 :) Skrevet 16. august 2017 #6 Skrevet 16. august 2017 jeg er gravid😃 ca 6 uker på vei med nr 4😃
Gjest Marge Simpson Skrevet 16. august 2017 #7 Skrevet 16. august 2017 26 uker på vei. Masse lykke til HI😊
Anonym bruker Skrevet 16. august 2017 #8 Skrevet 16. august 2017 33 uker. Lykke til! Krysser fingrene for dere☺ Anonymkode: c0f35...b15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå