Anonym bruker Skrevet 15. august 2017 #1 Skrevet 15. august 2017 Hvordan har dere klart å gå ned 4-5 kilo? Er ikke ute etter store endringer, men små ting som gjorde en stor forskjell. Anonymkode: 6146d...ed1
Anonym bruker Skrevet 15. august 2017 #2 Skrevet 15. august 2017 Slutt med smør, juice og selvsagt alt som inneholder sukker, samt alkohol. Klarer du det går du ned relativt raskt. Spis mindre, tål å vær sulten (det stabiliserer seg og går over). Spis avokado, det metter og er sunt fett. Gjør du dette vil du gå ned også om du ikke gjør alle endringene samtidig, men i roligere tempo. Prøv å kutt alt søtt, for søtsmak trigger behov for mer søtt. Mosjoner, men kosthold er kg, trening er gram, når man skal ned i vekt. Anonymkode: ce552...ffb
Anonym bruker Skrevet 15. august 2017 #4 Skrevet 15. august 2017 Kutt sukker og alt som inneholder tilsatt sukker. Kun frukt/bær er "lov". NB: Ikke erstatt det med kunstig søtemiddel. Slik venner du deg til stadig mindre søtsmak, og du vil få jevnt over færre kalorier i deg, og færre hopp og fall i blodsukkernivåene. Anonymkode: 7d873...904
Anonym bruker Skrevet 16. august 2017 #5 Skrevet 16. august 2017 Jeg laget ikke store endringer og tok god tid. Jeg brukte fullkorn pasta,brun ris,bruke mer olivenolje. Når jeg får sukkersug,tar jeg først frukt eller grønnsak. Snack lager jeg selv og det er popcorn. Jeg liker ikke å løpe så jeg tar lange turer. Frokosten er egg,fisk av og til kornblanding,altså næringsrik. Så kommer snack. Middag er også næringsrik. Kvelds er lett. Jeg spiser søtsaker sjokolade om dagen. Anonymkode: a1bdd...949
Anonym bruker Skrevet 16. august 2017 #6 Skrevet 16. august 2017 Går på lavkarbo Anonymkode: 114a7...03b
Fugit Skrevet 16. august 2017 #7 Skrevet 16. august 2017 Spis litt mindre, bevege seg litt mer. Slutte å drikke kalorier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå