Anonym bruker Skrevet 15. august 2017 #1 Skrevet 15. august 2017 Kan noen fortelle meg hvordan det går for seg. Er det veldig vondt? For ikke snakke om kleint? Ble resultatet bra? Har veldig lyst til å prøve. Men jeg er godt voksen og ganske overvektig, så vegrer meg litt. Anonymkode: ed4ea...bdd
Anarkali Skrevet 15. august 2017 #2 Skrevet 15. august 2017 Jeg syntes det er litt vondt men ikke verre enn at jeg har fortsatt å gjøre det! Er du flink å går igjen etter 4-5 uker så blir det mindre og mindre smertefullt fra gang til gang. Jeg vil si det svir mer enn det gjør vondt egentlig. Litt pinlig er det gjerne første gang men de er proffe og gjør dette hver dag. De viser deg inn til ett rom og forteller deg at du skal kle av deg på underkroppen, legge deg på benken så kan du legge håndkle over deg, de går ut noen minutter mens du gjør dette. De har våtservietter slik at du kan vaske deg om du ønsker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå