Anonym bruker Skrevet 15. august 2017 #1 Skrevet 15. august 2017 jeg er svimmel og kvalm. øynene vil bare ijenn og jeg er trøtt. puster som en hval når jeg reiser meg og går. hva sjer? lavt blod trykk? har noen jobbe dager foran meg men slik jeg er nå så vet jeg ikke Anonymkode: 93f55...0e2
Anonym bruker Skrevet 15. august 2017 #2 Skrevet 15. august 2017 Hehe... du beskriver graviditet 😉 Akkurat sånn har jeg det også. Fordi jeg er gravid. Anonymkode: b1208...771
Anonym bruker Skrevet 15. august 2017 #3 Skrevet 15. august 2017 ja de er greit de men når gulvet gynger. har migrene fra før av og de er begynt og komme nå kjenner jeg. hvor langt er du på vei? hi Anonymkode: 93f55...0e2
Anonym bruker Skrevet 15. august 2017 #4 Skrevet 15. august 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: ja de er greit de men når gulvet gynger. har migrene fra før av og de er begynt og komme nå kjenner jeg. hvor langt er du på vei? hi Anonymkode: 93f55...0e2 Har også migrene, det er vanlig at den blir verre i graviditeten dessverre. Er 34 uker på vei. Du burde legge deg ned i et mørkt rom og slappe av/sove. Se om det går over! Hvis du kan da... Jeg er hjemme med 3 barn og har vært skikkelig svimmel i dag men får jo ikke slappet av heller. Det er ikke Morro, men ikke farlig. Kroppen går igjennom sykt mye nå som vi er gravid☺ Men selvfølgelig hvis det ikke gir seg så ringer du lege. Anonymkode: b1208...771
Anonym bruker Skrevet 15. august 2017 #5 Skrevet 15. august 2017 Og hvis du er så svimmel og dårlig så drar du ikke på jobb! Heldigvis bor vi i et flott land der vi kan være borte fra jobb når vi virkelig trenger Det! Anonymkode: b1208...771
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå