Gå til innhold

Rart jeg blir paranoid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var borte på ferie i en uke i sommer. En venninne av meg skulle ta inn post og vanne planter så hun fikk nøkler til leiligheten. Min kjæreste har også nøkkel til leiligheten.

Da jeg kom hjem var det første jeg la merke til at noen hadde brukt kaffemaskinen for det lå brukte kapsler i en pose vsa søppelbøtta og vannbeholderen var tatt av og satt til tørk på benken. Jeg tar ALDRI av vannbeholderen på den måten så jeg vet at det ikke var jeg som satt den sånn.

Det gjør meg ingen verdens ting at de har tatt en kaffe og kost seg, men jeg syntes det var en smule rart at min venninne skulle ha gjort det. Hun skulle bare raskt innom og ta posten og vanne. 

Jeg nevnte det for kjæresten og han sa at han ikke hadde vært der.  Så jeg nevnte det for min venninne og hun sa at hun ikke hadde tatt kaffe.

Jeg blir helt rar av sånne ting, ikke noe farlig selvfølgelig, men én av de lyver jo. Og siden begge hevder at de ikke har vært der...så får jeg jo ikke "bevist" noe som helst, sånn for meg selv. Jeg merker at det svirrer i hodet mitt, jeg lurer på hvorfor de ikke sier sannheten. Hvem av dem lyver....og hvorfor lyve om noe sånt. Den som har drukket kaffe har jo ikke akkurat lagt skjul på det heller...

Strange, strange...

Anonymkode: 19d3e...7ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk kan finne på å lyve om rare ting når de blir overrumplet eller plutselig følte at de hadde gjort noe feil eller rett og slett har glemt at de gjorde en sånn liten greie. Jeg hadde bare tenkt "jaja, whatever" og ikke giddet å ofre dette en halv kalori til. :)

Anonymkode: c6d47...a8c

Skrevet

Det rareste er at du har en kjæreste som har nøkkel, og så gir du venninnen din nøkkel. Hvorfor i all verden kunne i kjæresten vanne og ta inn post ? 

Skrevet

Ikke så rart, han bor et stykke unna og min venninne bor 5 minutter unna. 

Det rareste er at folk henger seg opp i andre detaljer enn det jeg spør om....men men, de om det.

Anonymkode: 19d3e...7ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...