Anonym bruker Skrevet 15. august 2017 #1 Skrevet 15. august 2017 Sønnen min på 6 år har en jevngammel kamerat på overnatting. Kameraten våknet for ikke lenge siden og gråt. Var tett i nesa og litt vondt i magen. Fikk nesespray for barn og prøvde å legge seg igjen. Stod opp igjen og gråt og sa han ville hjem. Ville ikke være her mer. Jeg sa det var midt på natta og at mamma sov, men at jeg kunne ringe så fort det ble morgen. Hva gjør jeg om han står opp igjen en gang til og fortsatt vil hjem? Skal jeg da ringe mor eller prøve litt til? Kjenner det sitter litt langt inne å ringe mor midt på natta når det ikke er noe "alvorlig". Anonymkode: 4596d...5c5
oslofrk Skrevet 15. august 2017 #2 Skrevet 15. august 2017 Takk for påminnelsen om å snakke om det på forhånd! Hvordan gikk det?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2017 #3 Skrevet 15. august 2017 Jeg hadde nok ringt mor. Jeg har selv oppøevd å kaste meg i bilen midt på natten pga barn som ville hjem. Tror han hadde "vondt i magen", men egentlig var det nok hjemlengsel. For en seksåring kan hjemlengsel kjennes alvorlig nok. Men selvsagt - klarer de å roe seg, blir de jo veldig fornøyde neste dag, for at de klarte å bli værende. Hva endte det med? Anonymkode: e7321...0e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå