Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #1 Skrevet 14. august 2017 Vi bor 200-300 meter fra mine foreldre, heldigvis skiller hovedveien oss slik at barna må følges om de skal dit. Problemet er faren min. Han er hjemme i ukesvis i slengen og kommer da hit flere ganger til dagen. Hver gang sier han det samme, plukker på småting, som å tette i spikerhull på nye lister, sier ifra om jeg har ikke har fått søpla lenger enn til ytterdøren enda, om det er mye panteflasker (har en egen oppbevaring til disse så det er ikke rot). Han går alltid inn i garasjen før han kommer inn i huset, skal se om det er ryddig. Ser inn vinduene til leieboeren vår for å se om det er ryddig der, skikkelig ubehagelig. Mannen vurderer nå å begynne å låse garasjen for det er så irriterende å bli holdt øye med. Vi hadde snekker i arbeid i sommer også, da kom han å plukket på han, sa hvordan han skulle gjøre jobben, sto bare i veien osv. Endte med at faren min tok fatt i en sag og gjorde en feil så det ble ekstra jobb på snekkeren etterpå. Jeg har prøvd å si fra, men han blir så sur! Så går det noen dager så er det glemt og på an igjen. Noen råd? Anonymkode: 41c62...a78
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #2 Skrevet 14. august 2017 Det der mot leieboeren må dere få en slutt på faderlig fort, det er langt over grensa. Det må være skikkelig ubehagelig for leieboer, og er etter min mening det første dere må fikse. Dere må si tydelig i fra at det ikke er akseptert uansett hvor sur han blir. Det er trakassering Anonymkode: e7760...0ab
Anonym bruker Skrevet 15. august 2017 #3 Skrevet 15. august 2017 Tror kanskje dere må hjelpe far med å finne en aktivitet/hobby. Høres ut som han kjeder seg..... Vet at det er ikke deres ansvar, men om dere hjelper han igang så kan det kanskje løse problemet med at han flyr inn og ut hos dere hele tiden Anonymkode: 31ed0...1bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå