Gå til innhold

Hva tenker du om navnet Collin?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker et kort, internasjonalt fornavn til sønnen vår. Hva synes du om Collin? Evnt andre forslag?

Anonymkode: e6029...3c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker navnet, med av en eller annen grunn liker jeg det bedre med en L, altså Colin :)

Skrevet
2 minutter siden, MammantilNurket skrev:

Jeg liker navnet, med av en eller annen grunn liker jeg det bedre med en L, altså Colin :)

Det er jeg faktisk enig med deg i!😃 

Hi

Anonymkode: e6029...3c6

Skrevet

Jeg tenker at dere er irske, men liker navnet.

Andre forslag:

Daniel

Liam

William

Elliot

Erik

Finn

Anonymkode: e7dee...12a

Skrevet

Jeg liker Collin veldig godt🙂  Hva med Luke,  Sam , Mike,  Ben.  

Anonymkode: 20f6d...e14

Skrevet (endret)

At det er feilstava - de fleste staver det Colin og på et norsk barn bør man i alle fall gå for hovedvarianten - og at det er tåpelig om dere er norske nordmenn i Norge.

Endret av sug lut
Skrevet
3 minutter siden, sug lut skrev:

At det er feilstava - de fleste staver det Colin og på et norsk barn bør man i alle fall gå for hovedvarianten - og at det er tåpelig om dere er norske nordmenn i Norge.

Herregud menneske!  Kan du oppføre deg for EN gangs skyld😅   Ingen bryr seg om hva en sur bitter gammel kjerring som deg tenker om navnevalget sitt!  

Anonymkode: 20f6d...e14

Skrevet

Om jeg hadde møtt et barn som het Colin ville jeg tenkt at foreldrene ikke var norske, irske foreldre er det første jeg hadde tenkt.

Navnet er greit nok, men litt spesielt å sette på et helnorsk barn.

Anonymkode: cac39...698

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud menneske!  Kan du oppføre deg for EN gangs skyld😅   Ingen bryr seg om hva en sur bitter gammel kjerring som deg tenker om navnevalget sitt!  

Anonymkode: 20f6d...e14

Har du spist plast? HI spør hva vi tenker - dette er det jeg tenker.

Skrevet

80 talls whitetrach.

Irsk? Ian

Anonymkode: 2cd9b...48d

Skrevet

Colin er da fint det, jeg liker det. Og det er utrolig mange utenlandske navn som brukes i Norge altså. Colin er i samme gate som Kevin tenker jeg. Min egen sønn heter Tony, og det var litt rart i starten det også, men klinger fint på norsk også 😉

Anonymkode: b8d0b...1dd

Skrevet

At foreldrene prøver å være hippe, amerikanske og stilig, men ender opp med å være harry, flåsete og pinlig.

 

Anonymkode: 5b423...951

Skrevet

Det skrives COLIN. 

Anonymkode: 5c79e...b2c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

80 talls whitetrach.

Irsk? Ian

Anonymkode: 2cd9b...48d

Det skrives white trash! Ikke whitetrach 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 5c79e...b2c

Skrevet

Colin er helt greit. Men litt snålt å velge et såpass "utenlandsk" navn hvis begge foreldre er norske. 

Det er uansett nok med én L i Colin. Enkelt å uttale, greit å skrive. 

Anonymkode: 1a39f...c9f

Skrevet

Jeg bor i England og liker det ikke. Kjenner ingen som heter det. Av en eller annen grunn får det meg til å tenke på Adrian Mole, men han heter jo Adrian 🤔

Det er litt common....

Finnes jo mange bedre alternativ...

Anonymkode: 690cb...be1

Skrevet

Namnet i seg sjølv er jo greit nok, rett nok etter ein tur innom stavekontrollen.

Men det er absolutt risiko for at namnet blir det nye Ronny. Det er rett og slett noko med foreldre med preferanse for angloamerikanske namn. På 70-talet vart barna deira heitande Tommy, Ronny, Johnny, Kenneth osv, no er det Elliot, Liam og godt mulig Colin.

Anonymkode: caa62...2a7

Skrevet

Hardt og upersonlig er det jeg tenker. Og dukket opp fler og fler i det siste. Mulig den neste Liam 

Anonymkode: bfb3a...9c0

Skrevet

Gjør som du vil men stav det nå hvertfall med én L.

Skrevet

Jeg syns Colin er kjempefint ❤️

Andre forslag

Sean 

Kian

Scott

Thomas

Isak

Martin

Peter

Duncan

 

Skrevet

Jeg tenker kun: LOVE ACTUALLY og scenen på flyplassen der han synger "with his biiiiig cock"

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Herregud menneske!  Kan du oppføre deg for EN gangs skyld😅   Ingen bryr seg om hva en sur bitter gammel kjerring som deg tenker om navnevalget sitt!  

Anonymkode: 20f6d...e14

HI spør hva man synes. Jeg er 100% enig med sug lut.

Skrevet

Jeg liker Colin. Det klinger fint. Men jeg er dessverre litt enig med de som tipper at det kan bli neste generasjons Ronny. Og det er jo litt kjipt. 

Skrevet
7 timer siden, oslofrk skrev:

Jeg tenker kun: LOVE ACTUALLY og scenen på flyplassen der han synger "with his biiiiig cock"

HAHAHAHA, det er en fantastisk Colin! :D:D:D

Gjest Marge Simpson
Skrevet

Siden du spør... Jeg synes ikke det er noe spesielt fint, men det er heldgvis opp til dere😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...