Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #1 Skrevet 14. august 2017 Vi ønsker et kort, internasjonalt fornavn til sønnen vår. Hva synes du om Collin? Evnt andre forslag? Anonymkode: e6029...3c6
MammantilNurket Skrevet 14. august 2017 #2 Skrevet 14. august 2017 Jeg liker navnet, med av en eller annen grunn liker jeg det bedre med en L, altså Colin
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #3 Skrevet 14. august 2017 2 minutter siden, MammantilNurket skrev: Jeg liker navnet, med av en eller annen grunn liker jeg det bedre med en L, altså Colin Det er jeg faktisk enig med deg i!😃 Hi Anonymkode: e6029...3c6
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #4 Skrevet 14. august 2017 Jeg tenker at dere er irske, men liker navnet. Andre forslag: Daniel Liam William Elliot Erik Finn Anonymkode: e7dee...12a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #5 Skrevet 14. august 2017 Jeg liker Collin veldig godt🙂 Hva med Luke, Sam , Mike, Ben. Anonymkode: 20f6d...e14
sug lut Skrevet 14. august 2017 #6 Skrevet 14. august 2017 (endret) At det er feilstava - de fleste staver det Colin og på et norsk barn bør man i alle fall gå for hovedvarianten - og at det er tåpelig om dere er norske nordmenn i Norge. Endret 14. august 2017 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #7 Skrevet 14. august 2017 3 minutter siden, sug lut skrev: At det er feilstava - de fleste staver det Colin og på et norsk barn bør man i alle fall gå for hovedvarianten - og at det er tåpelig om dere er norske nordmenn i Norge. Herregud menneske! Kan du oppføre deg for EN gangs skyld😅 Ingen bryr seg om hva en sur bitter gammel kjerring som deg tenker om navnevalget sitt! Anonymkode: 20f6d...e14
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #8 Skrevet 14. august 2017 Om jeg hadde møtt et barn som het Colin ville jeg tenkt at foreldrene ikke var norske, irske foreldre er det første jeg hadde tenkt. Navnet er greit nok, men litt spesielt å sette på et helnorsk barn. Anonymkode: cac39...698
sug lut Skrevet 14. august 2017 #9 Skrevet 14. august 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herregud menneske! Kan du oppføre deg for EN gangs skyld😅 Ingen bryr seg om hva en sur bitter gammel kjerring som deg tenker om navnevalget sitt! Anonymkode: 20f6d...e14 Har du spist plast? HI spør hva vi tenker - dette er det jeg tenker.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #10 Skrevet 14. august 2017 80 talls whitetrach. Irsk? Ian Anonymkode: 2cd9b...48d
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #11 Skrevet 14. august 2017 Colin er da fint det, jeg liker det. Og det er utrolig mange utenlandske navn som brukes i Norge altså. Colin er i samme gate som Kevin tenker jeg. Min egen sønn heter Tony, og det var litt rart i starten det også, men klinger fint på norsk også 😉 Anonymkode: b8d0b...1dd
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #12 Skrevet 14. august 2017 At foreldrene prøver å være hippe, amerikanske og stilig, men ender opp med å være harry, flåsete og pinlig. Anonymkode: 5b423...951
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #13 Skrevet 14. august 2017 Det skrives COLIN. Anonymkode: 5c79e...b2c
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #14 Skrevet 14. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: 80 talls whitetrach. Irsk? Ian Anonymkode: 2cd9b...48d Det skrives white trash! Ikke whitetrach 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: 5c79e...b2c
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #15 Skrevet 14. august 2017 Colin er helt greit. Men litt snålt å velge et såpass "utenlandsk" navn hvis begge foreldre er norske. Det er uansett nok med én L i Colin. Enkelt å uttale, greit å skrive. Anonymkode: 1a39f...c9f
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #16 Skrevet 14. august 2017 Jeg bor i England og liker det ikke. Kjenner ingen som heter det. Av en eller annen grunn får det meg til å tenke på Adrian Mole, men han heter jo Adrian 🤔 Det er litt common.... Finnes jo mange bedre alternativ... Anonymkode: 690cb...be1
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #17 Skrevet 14. august 2017 Namnet i seg sjølv er jo greit nok, rett nok etter ein tur innom stavekontrollen. Men det er absolutt risiko for at namnet blir det nye Ronny. Det er rett og slett noko med foreldre med preferanse for angloamerikanske namn. På 70-talet vart barna deira heitande Tommy, Ronny, Johnny, Kenneth osv, no er det Elliot, Liam og godt mulig Colin. Anonymkode: caa62...2a7
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #18 Skrevet 14. august 2017 Hardt og upersonlig er det jeg tenker. Og dukket opp fler og fler i det siste. Mulig den neste Liam Anonymkode: bfb3a...9c0
amandine Skrevet 14. august 2017 #19 Skrevet 14. august 2017 Gjør som du vil men stav det nå hvertfall med én L.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. august 2017 #20 Skrevet 14. august 2017 Jeg syns Colin er kjempefint ❤️ Andre forslag Sean Kian Scott Thomas Isak Martin Peter Duncan
oslofrk Skrevet 14. august 2017 #21 Skrevet 14. august 2017 Jeg tenker kun: LOVE ACTUALLY og scenen på flyplassen der han synger "with his biiiiig cock"
Mamsemums Skrevet 15. august 2017 #22 Skrevet 15. august 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Herregud menneske! Kan du oppføre deg for EN gangs skyld😅 Ingen bryr seg om hva en sur bitter gammel kjerring som deg tenker om navnevalget sitt! Anonymkode: 20f6d...e14 HI spør hva man synes. Jeg er 100% enig med sug lut.
Lessismore Skrevet 15. august 2017 #23 Skrevet 15. august 2017 Jeg liker Colin. Det klinger fint. Men jeg er dessverre litt enig med de som tipper at det kan bli neste generasjons Ronny. Og det er jo litt kjipt.
sug lut Skrevet 15. august 2017 #24 Skrevet 15. august 2017 7 timer siden, oslofrk skrev: Jeg tenker kun: LOVE ACTUALLY og scenen på flyplassen der han synger "with his biiiiig cock" HAHAHAHA, det er en fantastisk Colin!
Gjest Marge Simpson Skrevet 15. august 2017 #25 Skrevet 15. august 2017 Siden du spør... Jeg synes ikke det er noe spesielt fint, men det er heldgvis opp til dere😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå