Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #1 Skrevet 14. august 2017 Hvordan jobber dere? Og hvordan trives dere med å være på jobb så lenge av gangen? Anonymkode: f1b05...5d5
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #2 Skrevet 14. august 2017 Hvis du søker i søkefeltet så finner du en tråd fra forrige uke som handler om å medleverturnus Anonymkode: 73c6c...02b
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #3 Skrevet 14. august 2017 Jobbet 3 døgn - en uke fri og 4 døgn- en uke fri. Hadde 2 timer hver dag til egentid. Kunne da dra hjem, siden jeg bodde i nærheten. Eller følge opp tannlegetimer eller lignede til barna. Man skal egentlig slappe av de to timene, jeg dro hjem og lagde middag og gjorde lekser med barna før jeg stresset tilbake mens kollegaene mine gikk en tur på cafe.. Jobben var fin og jeg trivdes veldig. Hadde dårlig samvittighet for de hjemme, og mannen min ble litt for ofte prioritert i friukene. Han hadde tatt alt mens jeg var borte og da kunne han jobbe/treffe venner på kvelden. Derfor følte jeg at jeg aldri hadde "fri", gikk bare å ventet på å gå på igjen. Minuset var at jeg sjeldent kunne dra bort en helg, med mann eller venninner. Da så jeg ikke barna på lenge og det føltes veldig lenge til en helg med barna. Du er helt prisgitt hyggelige kollegaer. Man lever tett sammen og snakker nesten mer med kollegaer enn ektefellen. Anonymkode: d45c7...fe0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå