Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #1 Skrevet 14. august 2017 Hei damer! Kan noen hjelpe meg? Jeg opplevde flere ganger idag at jeg kunne "føle" livmoren min. Det var som om den ble til en hard ball inni meg. Er bare 11 uker på vei. Så det jeg lurer på er om det er kynnere? Dette er første svangerskap. Anonymkode: b5fc8...ca5
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #2 Skrevet 14. august 2017 Høres sånn ut Etterhvert blir det mer ubehagelig, og kanskje lett "murring". (Selv hadde jeg vonde kynnere allerede med førstemann fra ca 2.trimester) Anonymkode: 1cb25...257
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #3 Skrevet 14. august 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Høres sånn ut Etterhvert blir det mer ubehagelig, og kanskje lett "murring". (Selv hadde jeg vonde kynnere allerede med førstemann fra ca 2.trimester) Anonymkode: 1cb25...257 Syntes igrunnen det var ubehagelig allerede nå, så dette blir gøy 🤔😐 man blir kanskje litt "vant" til det, sånn at man ikke stanser helt opp med det man driver med på et senere tidspunkt. Ble litt bekymret, for livmoren min ble veldig "tydelig", enda den frem til nå har vært et usynlig mysterie jeg bare kunne forestille meg 😨 Anonymkode: b5fc8...ca5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå