Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #1 Skrevet 14. august 2017 Jenta vår er 10, og jeg forstår det er stor skepsis til denne vaksinen, fra seriøse aktører. At det medisinske miljøet ikke er enig. Tenker vi snart må sette oss inn i risiko både ved å vaksinere og ved ikke å vaksinere. Noen som har stått over? Anonymkode: be25e...88d
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #2 Skrevet 14. august 2017 Det er mye større sjanse for å få kreft enn å få alvorlige bivirkninger av vaksinen, så det er et ja fra meg. Anonymkode: 2e5e3...f1b
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #3 Skrevet 14. august 2017 Selvsagt tar man vaksinen! Anonymkode: 69e56...2d9
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #6 Skrevet 14. august 2017 Var tidligere ganske sikker, men nå som de har byttet vaksine er jeg blitt mer skeptisk igjen. Og i og med så mange følger vaksinasjonsprogrammet så blir det mindre og mindre sjanse for å få HPV selv om en er uvaksinert. Nå skal guttene også begynne å vaksineres. Vet det er egoistisk å tenke slik, men når det er så stor usikkerhet rundt denne vaksinen, og at de bytter til en billigere variant som ikke beskytter like godt, da tror jeg nok vi avventer, i alle fall noen år. Anonymkode: b12b9...fe4
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #9 Skrevet 14. august 2017 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var tidligere ganske sikker, men nå som de har byttet vaksine er jeg blitt mer skeptisk igjen. Og i og med så mange følger vaksinasjonsprogrammet så blir det mindre og mindre sjanse for å få HPV selv om en er uvaksinert. Nå skal guttene også begynne å vaksineres. Vet det er egoistisk å tenke slik, men når det er så stor usikkerhet rundt denne vaksinen, og at de bytter til en billigere variant som ikke beskytter like godt, da tror jeg nok vi avventer, i alle fall noen år. Anonymkode: b12b9...fe4 Alltid greit når noen andre betaler eller? Anonymkode: 50e45...622
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #10 Skrevet 14. august 2017 Alle som har litt mellom øra vaksinerer. Anonymkode: 72045...dcc
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #11 Skrevet 14. august 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alltid greit når noen andre betaler eller? Anonymkode: 50e45...622 Vet ikke helt i va du legger i å betale, men det er frivillig og ingen plikt over hode å vaksinere. Men vi vurderer å betale for Gardasil 9 av egen lomme. Dette er den nyeste og beste HPV vaksinen som Norge ikke tar seg råd til. Anonymkode: b12b9...fe4
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #12 Skrevet 14. august 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alle som har litt mellom øra vaksinerer. Anonymkode: 72045...dcc Og alle som har litt mer lar vær? Neida barre tuller med deg, men du virker ung og naiv med en slik uttalelse. Anonymkode: b12b9...fe4
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #14 Skrevet 14. august 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er mye større sjanse for å få kreft enn å få alvorlige bivirkninger av vaksinen, så det er et ja fra meg. Anonymkode: 2e5e3...f1b Den påstanden holdt mål før en begynte å vaksinere, men er mer usikker på om den holder mål i en gjennomvaksinert befolkning. Anonymkode: b12b9...fe4
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #15 Skrevet 14. august 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og alle som har litt mer lar vær? Neida barre tuller med deg, men du virker ung og naiv med en slik uttalelse. Anonymkode: b12b9...fe4 Gidder bare ikke nok en vaksine-diskusjon, så tok den enkle veien ut. Men er 43 med 3 middels store barn, så ung og naiv stadiet er jeg forbi Anonymkode: 72045...dcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå