Gå til innhold

Bryllup og hvem man inviterer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en liten gjeng med jenter som har holdt sammen siden barneskolen og hatt turer noen ganger i året (bor for spredd til kontakt "hver dag"). Nå skal ei gifte seg og hun utelater en av oss, for ett sted må grensa gå... De har ikke kontakt utover disse turene og er vel ikke de som klikker best, men vi snakker 35 års omgang... Hva synes dere om dette? 

Anonymkode: 77ff0...eb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke imponert. 

Er generelt ikke særlig imponert over sånn tankegang. Hjelper å være generøs. 

Anonymkode: 38263...2a4

Skrevet

I utgangspunktet enig med forige taler, med et forbehold, har hun omgang med de andre i denne gjengen utenom turene? Hvis de andre er omgangsvenner på mer regelmessig basis, mens denne ene kun er med påturer et par ganger i året, blir det litt mer forståelig.

Anonymkode: 3c151...86e

Skrevet

Hei, dette skjedde meg en gang, venninnegjeng fra ungdomsskolen som møttes ca. en gang i måneden og ikke hadde så mye kontakt utover det. De hadde begrenset antall plasser i bryllupet, og måtte derfor kutte et sted, og det ble da meg. Venninnen min ringte meg og fortalte det, og jeg syntes det var fair og helt i orden. Ingen sure miner fra min side, mao. De andre i gjengen reagerte, derimot. ;) Jeg ble for øvrig invitert likevel fordi det var noen som takket nei, og det ble ledig plass. Det ble et kjempehyggelig bryllup. :)

Jeg vet ikke om dette gjelder deg, eller en av venninnene dine? Hvis det er en venninne av deg, kan det godt være at hun synes dette er helt i orden, i så fall er det ikke noe poeng i å lage en større sak av det. :)

Anonymkode: dc295...a8c

Skrevet

Lokalet vårt tok bare 52 stk. Så da må man trekke en grense, men at én blir utelatt syns jeg er teit

Anonymkode: a387e...a6a

Skrevet

Jeg er enig med henne over her. Dersom de som er bedt har hatt tettere kontakt enn den ene synes jeg det er greit. Det kan jo være sånn mange ganger. Jeg har også venneklikker, men det er noen i en klikken jeg har mer kontakt med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...