Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #26 Skrevet 20. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Snu på kjønnene her og les hele greia om igjen. Det skulle vært en mann som ga en kvinne en knyttneve i ansiktet og er i stand til å skrive at nå er det faen meg nok. Du burde anmeldes, fengsles, han burde få omsorgen for barna og alt det som det hadde blitt hylt om her dersom rollene hadde vært reversert. Mann 41 Anonymkode: bd0da...b0d Vet du,hadde jeg oppført meg likedan som han,hadde jeg iallefall hatt respekt nokk til å gå ut av forholdet før jeg fant meg andre. Mannfolk. Anonymkode: c63c0...b32
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #27 Skrevet 20. august 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vet du,hadde jeg oppført meg likedan som han,hadde jeg iallefall hatt respekt nokk til å gå ut av forholdet før jeg fant meg andre. Mannfolk. Anonymkode: c63c0...b32 Nei, du har ikke respekt for loven. Noe han har da du ikke har nevnt noe lovbrudd fra hans side. Du er en ustabil voldelig person som ikke kan styre følelsene dine og du bør dømmes etter norsk lov som alle andre kriminelle. Kriminelle mennesker som deg fortjener ikke respekt og du har tydeligvis ikke respekt for loven. Anonymkode: bd0da...b0d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #28 Skrevet 20. august 2017 Du kan på ingen måte forsvare at du slo ham med knyttneven, HI. Det er vold, og det kan ikke forsvares. Det er et problem i deg selv som du må ta tak i. Jeg tror ikke det er noen som ikke forstår den trangen til å slå, men fra det å forstå det og tenke det og føle det til faktisk å slå... det er et enormt skritt, Hi, og det er et farlig skritt. Har du problemer med sinnet ditt så må du oppsøke hjelp! Er det bare han som gjør at du mister kontroll over sinnet ditt, da må du gå fra ham! Hva gjør du nå da? Du har skrevet at du ikke vil gå fra ham - og det er jo tydelig at ingen av dere har det godt i forholdet eller respekterer hverandre, så å fortsette forholdet har ingen hensikt. Slik dere er nå er dere heller ikke gode forbilder for barna deres! Dere er inne på en veldig farlig vei. Manglende respekt, manglende tillit, utroskap, løgner, og nå også fysisk vold. Dere bør begynne å oppføre dere som voksen og heller gå fra hverandre. Dere har ikke lenger noe å bygge et forhold på, ingenting å skape et trygt hjem for barnet deres på. Anonymkode: c9d10...6ea
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #29 Skrevet 20. august 2017 Hun klasket drinken ut av hendene og i ansiktet hans.. Det står ingenting om at hun slo til ham, sånn jeg leser det. Anonymkode: ae69f...464
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #30 Skrevet 20. august 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun klasket drinken ut av hendene og i ansiktet hans.. Det står ingenting om at hun slo til ham, sånn jeg leser det. Anonymkode: ae69f...464 Da må du lese de to siste setningene i oppdateringen igjen: " Gikk hjem og selvsagt kom han etter. Etter utallige forsøk med å snakke med meg og stoppe meg når jeg ba han la være , endte det opp med at han fikk en knyttneve rett over annsiktet." Anonymkode: c9d10...6ea
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #31 Skrevet 20. august 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da må du lese de to siste setningene i oppdateringen igjen: " Gikk hjem og selvsagt kom han etter. Etter utallige forsøk med å snakke med meg og stoppe meg når jeg ba han la være , endte det opp med at han fikk en knyttneve rett over annsiktet." Anonymkode: c9d10...6ea Men det er faktisk noe han selv provoserte frem og fortjente. At på til er han mann så hva er skaden liksom? Han er mye større så det er liksom ikke som om han går rundt og er redd for henne. Anonymkode: 8af83...a4b
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #32 Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men det er faktisk noe han selv provoserte frem og fortjente. At på til er han mann så hva er skaden liksom? Han er mye større så det er liksom ikke som om han går rundt og er redd for henne. Anonymkode: 8af83...a4b Fysisk vold kan ikke forsvares og det at du gjør det forteller mye om deg. Har, som tidligere sagt, full forståelse for følelsene til HI rundt dette og hvor provosert hun var, men hun må likevel innse at hun ikke kan forsvare at hun slo. I verste fall blir dette brukt mot henne når de går fra hverandre. Å bagatellisere det, slik du gjør, det vil trolig bare skade HI på sikt. At du mener det er greit å være voldelig mot menn er en av årsakene til at så få menn som lever med voldelige kvinner ikke tør ta kontakt med krisesenter. Menn som er større enn kvinner som ikke en gang slår når de selv blir utsatt for fysisk eller psykisk vold. De finnes også, vet du. Jeg sammenligner ikke HI med dem, men det at hun velger å slå med knyttneven er noe hun ikke kan bagatellisere. Og hun og mannen må ta ansvar for at de overhodet ikke passer sammen og heller gå fra hverandre! Anonymkode: c9d10...6ea
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #33 Skrevet 20. august 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fysisk vold kan ikke forsvares og det at du gjør det forteller mye om deg. Har, som tidligere sagt, full forståelse for følelsene til HI rundt dette og hvor provosert hun var, men hun må likevel innse at hun ikke kan forsvare at hun slo. I verste fall blir dette brukt mot henne når de går fra hverandre. Å bagatellisere det, slik du gjør, det vil trolig bare skade HI på sikt. At du mener det er greit å være voldelig mot menn er en av årsakene til at så få menn som lever med voldelige kvinner ikke tør ta kontakt med krisesenter. Menn som er større enn kvinner som ikke en gang slår når de selv blir utsatt for fysisk eller psykisk vold. De finnes også, vet du. Jeg sammenligner ikke HI med dem, men det at hun velger å slå med knyttneven er noe hun ikke kan bagatellisere. Og hun og mannen må ta ansvar for at de overhodet ikke passer sammen og heller gå fra hverandre! Anonymkode: c9d10...6ea Åh buhuu! Menn er mye større, sterkere, blir ikke redde for kvinner som slår til forskjell fra når menn slår kvinner. I tillegg begår menn stadig vekk "familietragedier". Aldri hørt om en kvinne som har drept mann og barn. Ikke en gang i USA skjer det. Anonymkode: 8af83...a4b
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #34 Skrevet 20. august 2017 Så så,ikke vær så jævla perfekte nå damer! Har vært i den situasjonen hvor jeg ble presset til bristepunktet da fyren nektet å la meg gå. Enden på visa ble en blåveis på han! Ikke angra ett jævla sekund,og hverken før eller siden har noen klart å dra meg så langt! Har ikke problemer med hverken sinnet,vold,omsorg eller noe som helst svada dere kommer med.. Men hva gjør du nå? Anonymkode: 3b77f...3b8
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #35 Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Så så,ikke vær så jævla perfekte nå damer! Har vært i den situasjonen hvor jeg ble presset til bristepunktet da fyren nektet å la meg gå. Enden på visa ble en blåveis på han! Ikke angra ett jævla sekund,og hverken før eller siden har noen klart å dra meg så langt! Har ikke problemer med hverken sinnet,vold,omsorg eller noe som helst svada dere kommer med.. Men hva gjør du nå? Anonymkode: 3b77f...3b8 Jeg vet ikke. Aner ikke. Føler meg helt tom. Det er så innmari mye som skjer i livet mitt,at dette trengte jeg virkelig ikke nå. Hele dette året har vært en hel,lang nedtur. Og ikke har jeg noen å dele de vanskelige tankene med heller. Anonymkode: c63c0...b32
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #36 Skrevet 20. august 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet ikke. Aner ikke. Føler meg helt tom. Det er så innmari mye som skjer i livet mitt,at dette trengte jeg virkelig ikke nå. Hele dette året har vært en hel,lang nedtur. Og ikke har jeg noen å dele de vanskelige tankene med heller. Anonymkode: c63c0...b32 Men så få ham med i parterapi på familievernkontoret eller gå dit selv for råd. Nå tilbyr du ikke dine barn et godt hjem. Enten innser både du og han at dere MÅ ta kraftig tak og rydde opp i forholdet deres, eller så må dere gå fra hverandre. Du vet ikke. Du aner ikke. Du må handle! I morgen ringer du familievernkontoret, bestiller en time der, snakker med mannen og informerer ham om når timen er og sier at hvis dere skal redde forholdet og familien så må han bli med. Hvis ikke tar du timen selv + bestiller mekling. Og da informerer du også mannen om at blir han ikke med i parterapi så blir det å gå fra hverandre og at du da bestiller mekling. Anonymkode: c9d10...6ea
Anonym bruker Skrevet 20. august 2017 #37 Skrevet 20. august 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Åh buhuu! Menn er mye større, sterkere, blir ikke redde for kvinner som slår til forskjell fra når menn slår kvinner. I tillegg begår menn stadig vekk "familietragedier". Aldri hørt om en kvinne som har drept mann og barn. Ikke en gang i USA skjer det. Anonymkode: 8af83...a4b Når du skriver det du gjør her og måten du gjør det på så er jeg ikke lenger overrasket over holdningene dine, for det er helt tydelig at du har svært lite kunnskap om emnet. Kanskje begynne å følge litt mer med i det som skjer i samfunnet? Om du aldri har hørt om kvinner som utøver vold eller dreper så bør du følge litt bedre med. Grefsendrapen nå nylig. Hun som ble dømt for å ha drept mannen og brent ham i bilen i Drammensområdet. Hun som drepte 1-åringen sin og filmet det hele i tillegg. Finnes mange flere eksempler også. Søker du på utlandet så får du mange, mange treff. Å diskutere dette videre har ingen hensikt, da det er en avsporing da det ikke har noe med Hi å gjøre. Anonymkode: c9d10...6ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå