Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #1 Skrevet 13. august 2017 Krangler dere ofte med søsken? Anonymkode: 06356...b1f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #2 Skrevet 13. august 2017 Ikke siden vi gikk på barneskolen..... Anonymkode: ed06a...131
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #3 Skrevet 13. august 2017 Ikke etter lillebror ble ferdig med militæret😂 Anonymkode: 163c0...57d
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #4 Skrevet 13. august 2017 Vi krangler litt ja fordi hun tåler ikke å høre sannheten eller at noen er uenige med henne. Hun kommer i konflikter med alle! Hun har hatt mange samboere,kommer alltid i konflikter med sjefen/kollegaer,er uvenner med flere i familien osv. Også mener hun at det aldri er hennes feil.Prøver vi å si at det kan jo litt med henne å gjøre også så blir hun rasende å kan kutte kontakten i flere månender. Hun er 28 år men oppfører seg ikke akkurat etter alderen dessverre. Anonymkode: e5118...5fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå