Gå til innhold

Inspirert


Anbefalte innlegg

Skrevet

Krangler dere ofte med søsken?

Anonymkode: 06356...b1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke siden vi gikk på barneskolen.....

Anonymkode: ed06a...131

Skrevet

Ikke etter lillebror ble ferdig med militæret😂

Anonymkode: 163c0...57d

Skrevet

Vi krangler litt ja fordi hun tåler ikke å høre sannheten eller at noen er uenige med henne. Hun kommer i konflikter med alle! Hun har hatt mange samboere,kommer alltid i konflikter med sjefen/kollegaer,er uvenner med flere i familien osv. Også mener hun at det aldri er hennes feil.Prøver vi å si at det kan jo litt med henne å gjøre også så blir hun rasende å kan kutte kontakten i flere månender. Hun er 28 år men oppfører seg ikke akkurat etter alderen dessverre.

Anonymkode: e5118...5fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...