Gå til innhold

Sende 2 åring i bhg som er forkjølet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Renner snørr hele tiden! Etter 4 timer i barnehagen så er mini forkjølet allerede 😱😱 skal jeg sende barnet imorgen i bhg eller la være? 

Anonymkode: f6251...ed5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis allmenntilstanden er god, så hadde jeg sendt. Ikke hvis barnet har feber eller er veldig redusert. Men hvis du skal være hjemme hver gang barnet er forkjølet og snørrete så går de dyrebare sykt barn-dagene fort.

Skrevet

Hihi, er det førstemann? :) (no worries, vi er i samme båt isåfall ;) ). 

Ungene i bhg blir forkjølet og snørrer hele tiden fra august til juni. Sånn har det alltid vært - jeg likte ikke barn før jeg fikk min egen, fordi jeg tenkte barn=grønt snørr under nesa. 

Her er bhg veldig tydelige - er barnet bare forkjølet/snørrete kan det fint gå i bhg. Forutsatt at h*n er feberfri og at allmenntilstanden er bra. Blir du hjemme med barnet hver gang det er snørrete, kommer du til å bruke opp sykt barn-dagene før vinteren har kicket inn :)

Anonymkode: d6cc4...b2e

Skrevet

Her ser jeg alltid an hvordan natten har vært. Sover hun dårlig så får hun bli hjemme. Pyton å være i barnehagen når man er sliten. 

Sover hun greit og har fin almenntilstand så kan snørra bare flomme. 

Anonymkode: 8676b...bf2

Skrevet

Skal du holde barnet ditt hjemme hver gang han/hun er forkjølet så kan du likegoft si opp jobben din allerede. Når barn går i bhg så blir de ofte forkjølet men selvsagt går de i barnehagen likevel! Så lenge barnet ikke har feber så er det bare til å levere i barnehagen.

Anonymkode: 3e05f...9f0

Skrevet

Ingen feber= barnehage

Skrevet

ja, så lenge han/hun er feberfri og ikke nedsatt allmenntilstand

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...