Gå til innhold

Drømmer om å være ung og pen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir misunnelig av alle som er så unge og vakre. Bare jeg som kan kjenne på denne misunnelse eller?

Er du fornøyd med deg selv? Synes du selv at du er fin å se på og tror du andre er enige i det?

Anonymkode: b45a6...0ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det helt strålende med å være gammel og pen, jeg.

Skrevet

Jeg fyller 28 i desember 

Hi

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fyller 28 i desember 

Hi

Si til deg selv at du faktisk aldri kommer til å være yngre og penere enn du er i dag. Om ti år kommer du til å misunne 28-åringer! 

Anonymkode: 5fd0d...9d5

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fyller 28 i desember 

Hi

Håper du tuller nå!??

DU er jo ung, og sikkert pen også🤗

Jeg er 46, hva skal jeg si ?

Anonymkode: 6de1a...c06

Skrevet

Du kan ikke akkurat kalle deg gammel da... Det er noe med å anerkjenne at en blir eldre for hver dag som går, det er en skjebne vi alle deler, med unntak av de som dør unge. Jeg ser ikke på andre kvinner og sammenligner meg, det sluttet jeg med når jeg innså hvor feil fokus det var. At det er en vakker kvinen tilstede gjør ikke meg mindre vakker eller viktig. Speilbildet er ikke min beste venn, men jeg kan ikke dvele ved verken alder eller om jeg fra naturens side er pen eller ikke. 

Får lyst til å si "Ta deg i sammen og slutt å synes synd på deg selv. Det er ikke verre for deg enn for andre å ha en alder og et utseende!". Men sånn skal man vel ikke si :/ 

Anonymkode: f753f...31a

Skrevet

Jeg er 40 og jeg er veldig pen og veldig fornøyd!!! 😄

Anonymkode: 625c9...a1c

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fyller 28 i desember 

Hi

Du må gjøre noe med tankene dine.

Anonymkode: 84917...5ee

Skrevet

Jeg er 43 og og veldig fornøyd med det genene har gitt meg :)

Joda, jeg har både grå hår, noen rynker, åreknuter og heng på magen etter 4 svangerskap, men jeg har lite appelsinhud, har lange slanke ben, pene øyne, tykt krøllete hår og en positiv og sosial personlighet.

Hvorfor i alle dager skal man fokusere på det som er negativt, eller det man ikke får gjort noe mer?

Jeg har dessuten en helt annen selvtillit og trygghet i egen kropp nå enn jeg hadde da jeg var 20, det er gull verdt synes jeg.

Anonymkode: 26c4d...eb1

Skrevet

Jeg er 50 og veldig fornøyd med livet. Jeg vet ikke om jeg egentlig er så pen, men jeg liker mitt eget utseendet. Enda bedre er det at jeg er fornøyd med den personen jeg er.

Anonymkode: 8fe35...9c1

Skrevet

Jeg er 30 år og kunne aldri tenke meg å være 20 år igjen. Føler meg mye tryggere i meg selv og synes livet blir bare bedre og bedre.

Joda, kan skimte antydninger til linjer ved øynene, ingen tror jeg er 20 år, men flere blir overrasket når jeg sier at jeg er 30 år og det tar jeg som et kompliment 😊

Når jeg ser bilder av meg selv som 20-åringer kan jeg tenke, oi , huden var helt "glatt" selv om jeg smilte bredt, men ville ikke gått tilbake til å være "ung og uvitende" som jeg da var.

Jeg ser mange som er både 40, 50 osv som ser bra ut. Utstråling har også mye betydning 😊

Kanskje du bør jobbe med tankene dine? Coaching? 

Anonymkode: 1a45d...964

Skrevet

Det er fryktelig slitsomt æ være 28 år: fortsatt ung og usikker, samtidig som man har forventninger om å være voksen. Opptatt av seg selv, hva andre syns om en.... Det blir bedre - MYE bedre!! Jeg er mangeogførti - og aldri følt meg bedre! Jeg er verken ung eller pen lengre - Men det bryr meg inn! 😁

Anonymkode: 3257c...036

Skrevet

Kjenner meg helt igjen. Er også 28 år. Og fet hjelper ikke at mannen er dritkjekk når jeg føler meg som dritt 😏

Anonymkode: aafcd...a10

Skrevet

Alle disse unge menneskene som har dette 'jeg kan gjøre hva som helst med livet mitt' i seg - jeg synes de er så flotte! Jeg ser dem særlig nå som det er studiestart og det strømmer på med ferske, unge mennesker med åpne sinn (jeg jobber på et universitet). De er vakre og sterke og udødelige. 

Men jeg er litt over 40 og glad for at jeg er akkurat der jeg er nå i livet mitt. Joda, jeg har mer fett på kroppen, og jeg er ikke så billedskjønn som jeg var da jeg var 20. 

Men jeg vet nå at det er ikke så viktig. Så lenge mannen min kaster seg over meg med jevne mellomrom, så lenge fireåringen sier 'mamma, nå var du pen!', så kan tjueåringene stå der med de stramme rumpene og de spretne puppene sine. Og jeg husker blandingen av å være hensynsløst pen og ung og dronning på byen, men likevel full av dårlig selvtillit. 

Og de som er unge nå (jeg synes jo egentlig at en på 28 år hører med i denne kategorien) har et forferdelig stort press på seg, kanskje mest innenfra, men også fra omgivelsene, de skal prestere og være flinke, og de har en uendelig menge valgmuligheter og informasjon som de skal manøvrere seg imellom. Og de skal trene og se bra ut. 

Nei, jeg er ikke misunnelig på dem. 

Skrevet

Jeg er femti og pen. Er ikke misunnelig på de som er unge og vakre - la dem nyte det, vi har jo selv vært der, og nå nyter jeg den alderen jeg er. Man blir ikke stygg fordi om man blir eldre, bare pen på en annen måte.

Har Lena Endre som forbilde, hun er 62, og ser  vidunderlig ut - med rynker og alt: http://www.listal.com/viewimage/7022202

Anonymkode: 0bc72...181

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...