Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #1 Skrevet 13. august 2017 Jeg er gravid i uke 9 og har oppdaget de siste dagene at jeg blir fortere sliten i øynene. Bruker briller, og har hatt samme styrke i flere år. Har ikke tidligere mens jeg har brukt briller med riktig styrke opplevd å bli sliten i øynene slik som nå. Noen som vet om graviditet kan gjøre noe med synet? Eller kan det være noe med alderen? Er i midten av 30-årene nå. Anonymkode: b23d4...558
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #2 Skrevet 13. august 2017 Google har svar https://www.specsavers.no/oeyehelse/alder-og-syn/graviditet-og-syn Anonymkode: 95549...33a
Fugit Skrevet 13. august 2017 #3 Skrevet 13. august 2017 Jeg orker sjelden å bruke brillene mine, men 2-3 dager før mens og 1-2 av mensdagene MÅ jeg bruke dem. Etter at jeg ble gravid har prøvd dem, men de er "feil"... tenkte å sjekke synet når jeg wr ferdig med å amme 🙄
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #4 Skrevet 13. august 2017 ok. Takk. Da vet jeg Orker nok ikke gå til optiker her i byen, da han har monopol på dette, og fører priser langt over gjennomsnittet på både synstest og briller/linser. Får se om jeg kommer meg til optiker når jeg skal ut å reise (når jeg er litt lenger på vei) HI Anonymkode: b23d4...558
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå