Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #1 Skrevet 13. august 2017 Hva tror dere har skjedd? Merkelig sak. Anonymkode: b9da4...3be
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #2 Skrevet 13. august 2017 Tenker mye på dette jeg også. Er så fortvilt på de pårørendes vegne. Helt umulig å si hva som har skjedd da. Tenkte først at hun var ombord i båten. Om hun hadde gått i land ville hun tatt kontakt med kjæresten på noe vis? Så nå tror jeg hun ligger på havbunnen desverre. Må være en grun til at han senket båten. Tror ikke det skjedde som et uhell. Anonymkode: fc42b...3c4
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #3 Skrevet 13. august 2017 Hi her. Jeg trodde ikke hun var i Ubåten, for da hadde det jo vært helt ulogisk at han sa at hun var satt iland kvelden før. Det ville jo komme for en dag. Men han kan ha drept henne og dumpet henne ja. Anonymkode: b9da4...3be
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #4 Skrevet 13. august 2017 Spørsmålet er heller hva som har skjedd. Hvorfor drepte han henne? Hva skjuler han? Hva skjedde? Anonymkode: fc42b...3c4
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #5 Skrevet 13. august 2017 Jeg tror han prøvde seg på henne mens de var ombord i ubåten, og hun avviste ham. Han angrep henne og drepte henne. Han har senket liket på havbunnet og så senket ubåten med vilje fordi han håpet det ville skjule sporene. Anonymkode: 3b5a7...956
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #6 Skrevet 13. august 2017 Politiet var utrolig raske med å fengsle han, så jeg tenker at det er noe i saken som ikke er kommet frem i media. Veldig rar sak. Spent på utfallet. Anonymkode: a401b...980
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #7 Skrevet 13. august 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror han prøvde seg på henne mens de var ombord i ubåten, og hun avviste ham. Han angrep henne og drepte henne. Han har senket liket på havbunnet og så senket ubåten med vilje fordi han håpet det ville skjule sporene. Anonymkode: 3b5a7...956 Dette har jeg tenkt også. Anonymkode: d53f8...081
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #8 Skrevet 14. august 2017 Jeg tror han senket ubåten for å forsinke politiet og lede de bort fra der hun er. Tror nok hun ligger på havbunnen desverre. Langt unna der ubåten sank. Anonymkode: 4f221...261
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #9 Skrevet 14. august 2017 Er det lovlig å spre slike spekulasjoner her? Anonymkode: d8453...647
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #10 Skrevet 14. august 2017 Veldig snodig sak. Jeg bor i Danmark, og Madsen er jo en kjent figur her. At han plutselig skal være en drapsmann, er en gåte for oss ihvertfall. Det er jo også en teori at hun er bortført, av menneskesmuglere. Den teorien har ihvertfall vært i mediene her nede. Sjeldent man set en sak med så mye spørsmålstegn. Men at han ble arrestert og siktet så fort, tyder på at det er noe som skjules av Madsen. Anonymkode: 26b46...558
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #11 Skrevet 14. august 2017 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Veldig snodig sak. Jeg bor i Danmark, og Madsen er jo en kjent figur her. At han plutselig skal være en drapsmann, er en gåte for oss ihvertfall. Det er jo også en teori at hun er bortført, av menneskesmuglere. Den teorien har ihvertfall vært i mediene her nede. Sjeldent man set en sak med så mye spørsmålstegn. Men at han ble arrestert og siktet så fort, tyder på at det er noe som skjules av Madsen. Anonymkode: 26b46...558 Hvor kommer teorien om menneskesmuglere fra? Hvordan passer det inn i resten av historien? Anonymkode: aae04...72e
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #12 Skrevet 14. august 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor kommer teorien om menneskesmuglere fra? Hvordan passer det inn i resten av historien? Anonymkode: aae04...72e Dette lurer jeg også på.. Anonymkode: fc42b...3c4
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #13 Skrevet 14. august 2017 Tipper det snart kommer en forklaring fra han om at det skjedde et uhell. Kan jo ha vært hva som helst, kanskje de drakk litt vin, han prøvde seg og hun trakk seg unna, så falt hun og besvimte, slo hodet, døde monentant, falt i vannet og druknet, ikke vet jeg, også fikk han panikk og handlet i en sjokktilstand. Anonymkode: 10d19...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå