Gå til innhold

Intimkirurgi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som har fått utført dette? Jeg vurdere å fjerne indre kjønnslepper da de er lange. Føler også jeg er blitt videre siden fødsel for 7 år siden og knipeøvelser hjelper lite. Blir også veldig våt under sex som gjør at jeg kjenner mindre. Kjæresten har aldri klaget og når jeg ymte frempå om dette blir han irritert... men jeg har tenkt på dette siste 2 årene siden jeg møtte han... lurer på om noen har gjort det og evnt komplikasjoner, vondt i arrvev osv etterpå. Sksl til lege for henvisning til gynekolog neste uke.. håper noen kan svare. 

Anonymkode: db103...262

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke tatt intimkirurgi, og vet selvfølgelig ingenting om deg og ditt underliv. Jeg tenker at dersom det ikke er noe fullstendig galt med underlivet, så bør man ikke gjøre noe med det. At du blir våt under sex er vel kjempebra, vet for øvrig ikke om det går an å gjøre noe med, men kan love deg at dersom du ikke blir våt, så er det veldig vondt, du får lettere sår, noe som lett fører til mer vondt, ikke tror jeg du vil føle noe mer heller, bortsett fra at det gjør vondt.

Om du kun har vært samme med samboeren din i 2 år, så vil jeg påstå at dere ikke kjenner hverandre godt nok (uten at jeg har noe grunnlag for å si det). Jeg hadde vært sammen med min mann i 10 år før jeg fikk orgasme under samleie. Dette har også noe med din modenhet å gjøre, jeg var nesten 30 før jeg hadde min første orgasme.

Jeg sier for all del ikke at man ikke kan få orgasme før man er over 30, men det er min erfaring. Jeg aner ikke din alder heller.

Du må for all del bare gå til lege, du får sikkert litt veiledning der også, og får høre om risikoen for et slikt inngrep.

Anonymkode: d1461...0a9

Skrevet

Ville aldri gjort det med mindre du har store smerter ved samleie grunnet kj.leppene.

Skjer det noe ifm inngrepet, kan det være vanskelig å reversere, da vevet er så ømfintlig, og lite "å ta av". Hadde aldri gamblet med det kun av kosmetiske grunner. 

Anonymkode: 468af...ed3

Skrevet

Hi her igjen.. 

det er ikke bare kosmetisk. De indre plager med da de hovne opp innimellom. De er liksom i veien av og til i trange bukser og ekkelt ved sykling. De plager meg ikke så veldig under sex men liker ikke han tar på meg før de er "pakket inn". 

Nevnte det til privat Gyn da jeg satt inn spiral ang å fjerne. Hun gjør sånne operasjoner og mente hun kunne gjøre det om jeg ville. Føler også jeg er videre selv om jeg trene musklene der flere ganger daglig. Vet det er mulig å skjære inni og sy det tettere. Vaginal revjucsjon tror jeg det heter. Tenker at det ikke blir bedre med årene 🙈Er forøvring 38 år nå. Skal få henvisning å be om en skikkelig undersøkelse... er jo ikke lett å vite hva som er normalt heller. Håpet noen her inne hadde gjort det, for er redd for det blir ømt og kan bli ødelagt etterpå.. men takk til dere som har svart. Ikke lett tema å ta med venninner så bedre å spørre her😉

Anonymkode: db103...262

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...