Gå til innhold

Kim Ronny gjør det igjen 😂

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det bare var positivt jeg

Anonymkode: e6d13...a1e

Skrevet

Bloggomtoppbloggere kopierer jo bare innlegg fra Kvinneguiden Rampelys! Bedre å følge med der inne enn å gi dem klikk!

Lord Gekko er bare tragisk!

Anonymkode: 5e102...f10

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Bloggomtoppbloggere kopierer jo bare innlegg fra Kvinneguiden Rampelys! Bedre å følge med der inne enn å gi dem klikk!

Lord Gekko er bare tragisk!

det er jammen du og trådstarter også, dette han skrev her va HELT RIKTIG

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det du prøver å henge han ut for?

Anonymkode: 622d8...0a7

At han skriver dritt om mannen som er bonusfar til datteren hans tenker jeg. Du skriver vel ikke på åpent nett at den mannen som tar seg av datteren din mer enn du gjør selv skulle vært på galehuset....

Anonymkode: d3661...ab0

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

At han skriver dritt om mannen som er bonusfar til datteren hans tenker jeg. Du skriver vel ikke på åpent nett at den mannen som tar seg av datteren din mer enn du gjør selv skulle vært på galehuset....

Det er jo ingen av de som burde skrive på åpent nett, for det går bare utover barna uansett. Men mener du at sånne tråder som du har lagd nå hjelper? Det er jo sånne som du som støtter opp om galskapen, som gir de penger rett i lomma. Hvis ingen leste og delte idiotien, så hadde de ikke skrevet det. Du er like ille som de

Skrevet

For et sirkus! Stakkars barn😔

Anonymkode: afc81...b52

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For et sirkus! Stakkars barn😔

Anonymkode: afc81...b52

synes mest synd på dere voksene damer jeg, som slenger dritt og baksnakker folk dere ikke kjenner

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ingen av de som burde skrive på åpent nett, for det går bare utover barna uansett. Men mener du at sånne tråder som du har lagd nå hjelper? Det er jo sånne som du som støtter opp om galskapen, som gir de penger rett i lomma. Hvis ingen leste og delte idiotien, så hadde de ikke skrevet det. Du er like ille som de

Har ikke laget en eneste tråd jeg.....Bare ble med og spekulerte i hva trådstarter mente.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke laget en eneste tråd jeg.....Bare ble med og spekulerte i hva trådstarter mente.

Sorry, holdt ikke styr på anonymkodene

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

synes mest synd på dere voksene damer jeg, som slenger dritt og baksnakker folk dere ikke kjenner

"Voksene" er det bare Paprikaen selv som skriver... Den skrivefeilen har du gjennomgående på bloggen.

Anonymkode: 20a9f...019

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og vi synes synd på ungene deres Camilla og Kim-Ronny! Kos dere på sydentur med 1 av 4! 

Skrevet
54 minutter siden, sug lut skrev:

Heter noen faktisk Kim-Ronny?

Åpenbart. I tillegg tror jeg det virker som om han kaller seg Lord Gekko?  Mye jeg ikke har fått med meg tydelig vis.

Skrevet
1 minutt siden, amandine skrev:

Åpenbart. I tillegg tror jeg det virker som om han kaller seg Lord Gekko?  Mye jeg ikke har fått med meg tydelig vis.

Og ikke minst, driver en nettbutikk som selger elektriske sparkesykler det ikke er lov å bruke i Norge. 

Svigermors drøm han der.....

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og ikke minst, driver en nettbutikk som selger elektriske sparkesykler det ikke er lov å bruke i Norge. 

Svigermors drøm han der.....

Hvorfor er det ingen som melder ifra til politiet om at han selger det, hvis det liksom er ulovlig i Norge?

Anonymkode: 18c7d...d88

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Bedre enn Ronny-Kim da;)

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det ingen som melder ifra til politiet om at han selger det, hvis det liksom er ulovlig i Norge?

Det er ikke ulovlig å selge dem, du kan også bruke dem i hagen og på din egen gårdsplass lovlig. Det er bare ikke lov å bruke dem på veien.

De er ikke "liksom ulovlig", de er ulovlig. Et elektrisk kjøretøy som går fortere enn 20 km i timen må registreres som moped, men kjøretøyene han selger kan ikke registreres som moped og er dermed ulovlig siden de går i 40-50 km/t

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Kim og Ronny sammen, det er skikkelig bøllenavn det

Skrevet

I himmelens navn for et puppestell i en barnebursdag! Dama er bare så trashy!

Anonymkode: 380a8...fad

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kim og Ronny sammen, det er skikkelig bøllenavn det

Passer bra da... Han banket jo eksen står det på kvinneguiden...

Skrevet

Kim Ronny , helt vanlig navn i "Ændal" , ja altså Arendal har mange av de 

Anonymkode: 549d7...9f3

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kim Ronny , helt vanlig navn i "Ændal" , ja altså Arendal har mange av de 

Anonymkode: 549d7...9f3

Jeg bor i Arendal og kjenner ingen som heter det....

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke ulovlig å selge dem, du kan også bruke dem i hagen og på din egen gårdsplass lovlig. Det er bare ikke lov å bruke dem på veien.

De er ikke "liksom ulovlig", de er ulovlig. Et elektrisk kjøretøy som går fortere enn 20 km i timen må registreres som moped, men kjøretøyene han selger kan ikke registreres som moped og er dermed ulovlig siden de går i 40-50 km/t

Nå kan ikke de fleste Segway brukes av samme grunn, men ingen anmelder Coop for å selge dem. Så lenge det er lov å bruke noe på egen eiendom, privat vei og lignende, er det ikke ulovlig. Det er kun ulovlig å bruke dette i strid med bestemmelser i lov. Da kan man jo si at røyk er ulovlig, siden det ikke er lov å røyke inne på offentlige plasser, der barn oppholder seg og så videre...

Anonymkode: ea99e...93a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...