Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #1 Skrevet 12. august 2017 En jeg dater/ holder på å bli sammen med har ikke gjort noe med meg denne uken og jeg har foreslått men han sagt han var opptatt osv, likevel sier han at han savner meg osv .. så nå er det helg og han prioterer å feste med venner?!! Greit nok men ikke si han savner meg da om han ikke vil møtes.. tenker jeg bør være ærlig og si direkte hva jeg føler enn å late som ingenting ? Anonymkode: 5ed66...4a7
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #2 Skrevet 12. august 2017 Overse han. Fungerte på mannen da vi datet. Orket ikke å sitte hjemme å vente mens han festet. Fort pipa fikk en annen lyd! Anonymkode: 881d8...7e4
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #3 Skrevet 12. august 2017 Haha kanskje jeg bør det, har ikke sagt noe siden igår da.. Anonymkode: 5ed66...4a7
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #4 Skrevet 12. august 2017 Ikle for å være kjip, men tror ikke han et så interessert i deg. Jeg ville ihvertfall tolket det dit hen at han ikke er så keen (man strekker seg langt for å treffe den man er forelsket i. Gjør ikke du?). Virker som han "savner deg" for å holde deg varm i tilfelle han ikke finner noe bedre. Alle de som virnelig har villet være sammen med meg har også prioritert å møte meg. Slik det faller seg helt naturlig for meg å prioritere de jeg liker... Just my two cents... Anonymkode: c9912...aa6
Fandens Oldemor Skrevet 12. august 2017 #5 Skrevet 12. august 2017 Du burde ikke fortelle han at du er skuffet, nei. Da vil du bare virke skikkelig needy. Du burde egentlig bare fase han ut, det høres ikke ut som det der er vits i å bruke tid og energi på.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #6 Skrevet 12. august 2017 Enig med Annie aa6 og Fandens Oldemor. Var han interessert nok så hadde han funnet tid til deg, i hvert fall nå i helgen. Om de var en planlagt fest med vennene hans så ville det jo vært naturlig at han ønsket å ha deg med dit. Nei, han er nok ikke interessert nok i deg. Ikke fortell ham at du er skuffet, bare fas ham ut. Anonymkode: 967df...e4c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #7 Skrevet 12. august 2017 Takk for svar da tror jeg at jeg gjør det. Synes det er underlig at han er så besatt av meg når vi møtes så til sånn, vet han jobber mye men jeg orker ikke å bruke energi på han om han ikke er keen nok Anonymkode: 5ed66...4a7
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #8 Skrevet 12. august 2017 Sikker på det ikke er noe han har planlagt lenge da? Man ditcher ikke kompiser uten videre ;-) uansett, så overse han litt. Er han interessert så kommer han løpende.: Anonymkode: 86629...98d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #9 Skrevet 12. august 2017 Jo mulig det, vet han skulle feire en bursdag igår eller Idag. Men en melding hadde vært fint Anonymkode: 5ed66...4a7
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #10 Skrevet 12. august 2017 Husk at gutter og jenter kan tenke helt ulikt. Han har jobba hele uka, og feiret bursdag i helga. Uka går fort. Kan hende han er interessert for det da. Gutter sender nok ikke like mange : tenker på deg meldinger som det jenter gjør. Men ! Jeg hadde holdt en lav profil og sett hva som hadde skjedd Anonymkode: e8e5e...3ac
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #11 Skrevet 13. august 2017 Mannfolk er en egen rase føler jeg. Som en sier, dette kan ha vært planlagt lenge. Ville du dumpet bursdagen til en venninne dere har planlagt fra før du møtte daten din? Han kan meget vel være interessert i deg på rett måte selvom han drar på fest. Han sier jo han savner deg, det kan vel ikke sies klarere? Jo da, ikke alltid menn vet hva de vil og inntil de finner det ut holder de kvinner varme med fagre ord. Faktum er at fremstår du som skuffet og anklagende så finner han ut hva han IKKE vil. Ta det med ro, ikke mas, og gi det litt tid. Stol på at han mener det han sier, å dra på fest med kompiser betyr ikke at han ikke vil treffe deg. Kvinner analyserer ALT, jeg tenker man burde slappe av litt mer. Anonymkode: f67bb...c50
Luksusdyret Skrevet 13. august 2017 #12 Skrevet 13. august 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Sikker på det ikke er noe han har planlagt lenge da? Man ditcher ikke kompiser uten videre ;-) uansett, så overse han litt. Er han interessert så kommer han løpende.: Anonymkode: 86629...98d En helg består av 2,5 dag. Man må ikke feste alle disse dagene. Han kunne ha tatt seg tid til å møte hi en av dagene.
Mandala Skrevet 13. august 2017 #13 Skrevet 13. august 2017 Nå vet jeg at jeg "er som en mann" når det kommer til ting som dette, men jeg synes faktisk det må være helt ok med en uke der man ikke får sett hverandre. Selvsagt er det kjedelig, men dere dater bare. Det tok ganske lang tid før jeg var intr i å ha med daten på fest. Spesielt en bursdagsfeiring. Da må man jo bruke kvelden på å "passe på" daten sin. Nei, selvsagt skal han få være ute med venner uten dårlig samvittighet over det. Det er jo ikke akkurat hot med noen som ditcher vennene over en lav sko heller. I mine øyne kan han lett savne å møte deg, selv om han ikke kaster alt han har i hendene for å få det til. Og det trenger man ærlig talt ikke å gjøre. Hvor lenge/mange dager har dere hatt da? Og for øvrig, hvis du ikke kan la det gå, så si nå heller for guds skyld hvor needy du er, og ikke gå rundt og vær passiv aggressiv mot ham.
Iiiiik Skrevet 13. august 2017 #14 Skrevet 13. august 2017 Det er i hvert fall åpenbart at du ønsker hyppigere kontakt enn ham. Det trenger ikke å være uttrykk for at han ikke liker deg allikevel eller noe sånt, men han klarer fint en uke eller to uten kontakt, mens du da begynner å tvile på ham og på deg selv. Om denne forskjellen er så stor at du må kutte ham ut eller presse ham til mer kontakt, er det bare du som kan vurdere.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #15 Skrevet 13. august 2017 Takk Ja jeg stresser nok litt mye med dette dro på kino med en vennine igår og Idag holder jeg meg opptatt Anonymkode: 5ed66...4a7
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #16 Skrevet 13. august 2017 Er vel redd for han ikke tar kontakt igjen da.. Anonymkode: 5ed66...4a7
Mrs Smith Skrevet 13. august 2017 #17 Skrevet 13. august 2017 Han kan godt være forelsket selv om han har vært litt fraværende noen dager. men ikke si noe, sutrete damer/menn er lite tiltrekkende. Bare hold deg litt unna noen dager, svar sendt på evt meldinger. Så kommer han nok løpende 👍
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #18 Skrevet 13. august 2017 Skal prøve takk for svar 👍🏼 Anonymkode: 5ed66...4a7
Anonym bruker Skrevet 14. august 2017 #19 Skrevet 14. august 2017 Han kontaktet meg Idag og sa han savnet meg... ikke noe mer .. Anonymkode: 5ed66...4a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå