Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg sliter med å finne topper som passer til meg. Alle jeg prøver er for store. Str XS blir som en M på meg.

Vet snart ikke hvor handle klær.

Hjæp!

Anonymkode: dd5d9...3b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er en voksen kvinne og xs er alt for stor for deg lurer jeg på hva du veier og hvor høy du er.

Anonymkode: 084de...1ab

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om du er en voksen kvinne og xs er alt for stor for deg lurer jeg på hva du veier og hvor høy du er.

Jeg er over 30 år, er 165 og veier 53kg. Når jeg prøver XS i topper så ser det så slaskete ut på meg, altså posete.

Skrevet

Jeg er over 30 år, er 165 og veier 53kg. Når jeg prøver XS i topper så ser det så slaskete ut på meg, altså posete.

Høres rart ut med den høyden og vekten, Du har kanskje mest på rumpa?

Har du sjekket om du finner litt nøytrale klær i barneavdelingen eller nettsiden la redoute som har franske str. ?

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du sjekket om du finner litt nøytrale klær i barneavdelingen eller nettsiden la redoute som har franske str. ?

Jeg har prøvd det, men jeg synes det er sååå barnslig, om du skjønner. Jeg liker at topper former seg etter kroppen, ikke sånn helt tett, men.. Uff, får bare lete videre.

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har prøvd det, men jeg synes det er sååå barnslig, om du skjønner. Jeg liker at topper former seg etter kroppen, ikke sånn helt tett, men.. Uff, får bare lete videre.

Hva med zalando.no ? Der kan du legge inn valg på hvilken str. som skal vises og de har str.ned i str.30 til dame

Skrevet

Hva med zalando.no ? Der kan du legge inn valg på hvilken str. som skal vises og de har str.ned i str.30 til dame

Det har jeg prøvd, bestillte 8 topper og måtte returnere tilbake alle, var i forigårs faktisk 🙈

Skrevet

Det har jeg prøvd, bestillte 8 topper og måtte returnere tilbake alle, var i forigårs faktisk 🙈

Men de har helt ned i str. xxs. Var det det du bestilte?

Du må også se på snittet til klærne.

Denne var fin: https://www.zalando.no/superdry-t-shirts-med-print-eclipse-navy-su221d0k8-k11.html?size=30

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er like høy, og jeg er slank med str S på 67 kg. Om jeg skulle veid 15 kg mindre hadde jeg vært beinrangel. 

Jeg vet forresten at 67 er i overkant av normalen, og at 53 er i nederste del. Kan ikke se at det skal kunne være sunt! Forstår godt det er vanskelig å finne klær.

Anonymkode: e1bf6...e4a

Skrevet

Jeg er like høy, og jeg er slank med str S på 67 kg. Om jeg skulle veid 15 kg mindre hadde jeg vært beinrangel. 

Jeg vet forresten at 67 er i overkant av normalen, og at 53 er i nederste del. Kan ikke se at det skal kunne være sunt! Forstår godt det er vanskelig å finne klær.

Anonymkode: e1bf6...e4a

Og jeg er samme høyde 165 cm og 57 kg og bruker str. M .

Kroppsvasong og kroppsramme ( skjelett) er så forskjellig. Hun trenger ikke være beinrangel, men tynn ramme og nett.

Da blir det selvfølgelig vannskelig å finne klær når man liker de figurnære.

Skrevet

Jeg er omtrent som deg, Hi. 34år, 160cm høy, veier 49-52kg (varierer med årstidene). S blir ikke alltid pent, og snittet er ofte sydd litt rart...blir ofte for korte topper og bukser, hvis det skal passe i livet og over skuldrene. Bruker ofte xxs, 34 - 36

Noe handles i barneavdelingen. Spesielt vintertøy og ull -sparer 1000-lapper på at dagens 12åringer er store 😁 Annet etter mål via nett. Merker at "billigtøy" som H&M, Cubus, Lindex etc ofte er vanskelig å finne fin passform på. Men litt dyrere merker, som feks Jean Paul, er flinkere til å lage klær for pettite damer :) 

Skrevet

Åh , jeg visste ikke engang at det fantes😳🙈 Skal ta en titt:)

Tusen takk til alle sammen for smarte råd 👏🏼👏🏼👍

Skrevet

jeg har akkurat samme problemet og synes det er så kjipt å måtte gå på barneavdelingen for å få klær. 

bikbook kan være et alternativ 

h&m har fått inn litt passelige klær nå til høsten, men er ikke mye i de små størrelsene. 

asos petite er ofte redningen og zara på nettet har litt utvalg i små størrelser. 

jeg er 163 og 48 kg. har vært det hele livet. 

Anonymkode: e2654...0b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...