Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #1 Skrevet 12. august 2017 Jeg forstår faktisk det jeg. Trenerne bruker mye av sin fritid for at våre unger skal få være med på idrett. De er med våre unger på kamper og cuper, der ikke deres egne skal spille engang. Jeg synes det er fantastisk at de orker. Jeg hadde ikke kunnet ha den jobben. Så at deres barn får mer spilletid enn andre, er helt greit. Anonymkode: ef4ef...21e
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #2 Skrevet 12. august 2017 Her har mannen vært trener til begge guttene i flere år. De har aldri fått mer spilletid enn de andre. Ei heller fått spille der de ville i større grad enn andre(posisjon på banen). Men han har noen ganger sagt at de egentlig fortjener det. Ikke fordi han er trener, men fordi de ALLTID er på trening. Anonymkode: 99c6a...f5d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #3 Skrevet 12. august 2017 Jeg er lagleder for et lag med jenter på 11 år, og jeg er ikke enig med deg. Hos oss får alle spille like mye, helt uavhengig av ferdigheter (og hvem som er foreldrene). Vi står selvfølgelig ikke med stoppeklokke, så helt nøyaktig blir det ikke. Men til dags dato er det ingen foreldre som har gitt tilbakemelding på at de føler at barnet spiller mindre enn andre. Når det er sagt ser jeg mange lag som dessverre praktiserer det annerledes, også innad i samme klubb. Når det er foreldre som i praksis har alt ansvaret rundt lagene, vil forskjellene være store. Noen har fokus på å ha med flest mulig, lengst mulig (som det laget jeg er lagleder for), mens andre har fokus kun på å vinne kamper. Anonymkode: e8fb7...f7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå