Gå til innhold

Smerter i mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, er uke 17+0, og har så mye magekramper, er svimmel og utrolig kvalm. Får nesten ikke sove da jeg våkner av at det gjør vondt. 
Legevakten tar ikke dette Serriøst, ringte for par dager siden når dette startet.
Men, Kan jeg ta kontakt med føden? Siden jeg bare er i uke 17? 
Er det noe de kan gjøre ? Har de mulighet til og ordne meg ul? 
Legevakten mente jeg skulle vente til oul (29 august) men det er to uker til og jeg føler jeg ikke klarer og gå med beskymringene lengre når smertene ikke gir seg.

Anonymkode: f6206...90b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en telefon, du. Når du er så dårlig så kan du også dra innom legevakten, da vil de trolig sjekke deg.

Jeg kan ikke si noe om magesmertene dine, men jeg kjenner ei som fikk ekstremt tidlig svangerskapsforgiftning, og hun hadde kvalme og svimmelhet som hovedsymptom før det ble oppdaget. Magesmertene dine trenger jo heller ikke være relatert til graviditeten. Så jeg ville dratt til legevakten, ikke bare ringt dem.

Anonymkode: 41303...8f7

Skrevet

Men, hvis dette startet for flere dager siden, hvorfor har du ikke gått til fastlegen i mellomtiden? Da kunne du blitt undersøkt og eventuelt blitt henvist til ultralyd. Føden tar deg nok ikke i mot, det er for tidlig. Det er gynekologisk avdeling/poliklinikk som eventuelt er riktig sted, og dit må du ha henvisning.

Anonymkode: 922c6...0de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...