Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #1 Skrevet 12. august 2017 Dere som er 10 kg for mye, hvor mye godteri spiser dere? Generelt hvordan vil du beskrive kostholdet ditt? Jeg har et ganske ok kosthold. Men har spist litt godteri hver dag i 15 år. Ca. 50-60 g sjokolade hverdag. Nå vil jeg ned 10 kg. Anonymkode: 7edfe...225
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #2 Skrevet 12. august 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere som er 10 kg for mye, hvor mye godteri spiser dere? Generelt hvordan vil du beskrive kostholdet ditt? Jeg har et ganske ok kosthold. Men har spist litt godteri hver dag i 15 år. Ca. 50-60 g sjokolade hverdag. Nå vil jeg ned 10 kg. Anonymkode: 7edfe...225 1-2 ganger i uka. Da snakker vi ca. litt under en neve hver gang. Anonymkode: e909f...159
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #3 Skrevet 12. august 2017 Jeg har de siste årene lagt på meg 10 kg i overvekt. Og det har jeg gjort fordi jeg unner meg godteri flere dager i uka, eller potetgull flere ganger i uka. Elsker også gjærbakst... De gangene jeg går ned i vekt er det fordi jeg kutter ut alt av godteri, potetgull og gjærbakst. Det går jeg ganske raskt ned 3-5 kilo. Skal jeg ytterligere ned må jeg nok tenke litt mer gjennom resten av maten (mindre porsjoner) og kanskje trene litt. Men etter en god periode sprekker jeg alltid... Anonymkode: bbc78...cd6
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #4 Skrevet 12. august 2017 Jeg spiser litt godteri nesten hver kveld, og fråtser i helgene. Er også veldig glad i gjærbakst og oster. Så jeg vet godt hva som må til for å gå ned – men er altså mer glad i maten enn jeg har lyst til å bli kvitt kiloene. Anonymkode: b8fd5...823
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #5 Skrevet 12. august 2017 Jeg er ikke overvektig på mat, spiser fornuftig mat i fornuftige mengder. Jeg spiser noe jeg ikke skal hver eneste dag, noen dager et wienerbrød, andre dager potetgull og sjokolade... Det er hvetebakst, potetgull og sjokolade som ligger i bilringen min, ikke mat. I dag har jeg spist av mat -en yoghurt med havregryn og blåbær -en brødskive med leverpostei og agurk -en hjemmelaget hamburger med salat, uten dressing og en håndfull pommes frites laget i stekeovnnnen Blir ikke feit av en sånn lørdagsmeny, men kroneis, nonstop, potetgull og smågodt derimot.... Anonymkode: bb2e1...459
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå