Gå til innhold

Er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å føle seg fryktelig ensom og alene i ett forhold/ekteskap?? 😔

Anonymkode: 95564...505

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er normalt innimellom, men det burde ikke være slik hele tiden.., snakker dere lite sammen? Lite felles?

Skrevet

Vanlig kanskje, men ikke sunt. Jeg tror de som på død og liv skal holde sammen med partner pga barna f eks ofte har det sånn. Men her gjetter jeg, og det er sikkert unntak. 

Skrevet

Vi har 3 barn og vært sammen i 13 år. Prøver å fortelle han at jeg savner mer kommunikasjon ,men får enten bare til svar at vi har jo snakket masse sammen,eller du vet at jeg ikke er av den pratsomme typen 😑

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har 3 barn og vært sammen i 13 år. Prøver å fortelle han at jeg savner mer kommunikasjon ,men får enten bare til svar at vi har jo snakket masse sammen,eller du vet at jeg ikke er av den pratsomme typen 😑

Det hørtes jo bare trist ut. Har dere forsøkt parterapi for å lære dere å kommunisere bedre? Eller vil det også være uaktuelt for ham?

Jeg hadde ikke orket å fortsette å leve i et forhold hvor jeg følte meg forferdelig ensom hvis mannen ikke var interessert i å forsøke å bedre kommunikasjonen. Det er nesten mer ensomt å være ensom i et dårlig forhold enn å være ensom som enslig. Se om du får ham med deg i parterapi - bestill en time på familievernkontoret i morgen og informer ham om at dere har fått time da og da, og hvis han ønsker å beholde familien sin så må han nesten være med. Du kan ikke tvinge ham med, men han må forstå at det å ikke bli med trolig får følger. Dere er to i forholdet og det er ikke nok at bare den ene har det bra, så han må også gjøre en innsats.

Anonymkode: 9c538...ba3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...