Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #1 Skrevet 12. august 2017 Er det vanlig å føle seg fryktelig ensom og alene i ett forhold/ekteskap?? 😔 Anonymkode: 95564...505
Fru Ugle Skrevet 12. august 2017 #2 Skrevet 12. august 2017 Tror det er normalt innimellom, men det burde ikke være slik hele tiden.., snakker dere lite sammen? Lite felles?
Manubrium Skrevet 12. august 2017 #3 Skrevet 12. august 2017 Vanlig kanskje, men ikke sunt. Jeg tror de som på død og liv skal holde sammen med partner pga barna f eks ofte har det sånn. Men her gjetter jeg, og det er sikkert unntak.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #4 Skrevet 13. august 2017 Vi har 3 barn og vært sammen i 13 år. Prøver å fortelle han at jeg savner mer kommunikasjon ,men får enten bare til svar at vi har jo snakket masse sammen,eller du vet at jeg ikke er av den pratsomme typen 😑 Anonymkode: 95564...505
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #5 Skrevet 13. august 2017 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har 3 barn og vært sammen i 13 år. Prøver å fortelle han at jeg savner mer kommunikasjon ,men får enten bare til svar at vi har jo snakket masse sammen,eller du vet at jeg ikke er av den pratsomme typen 😑 Anonymkode: 95564...505 Det hørtes jo bare trist ut. Har dere forsøkt parterapi for å lære dere å kommunisere bedre? Eller vil det også være uaktuelt for ham? Jeg hadde ikke orket å fortsette å leve i et forhold hvor jeg følte meg forferdelig ensom hvis mannen ikke var interessert i å forsøke å bedre kommunikasjonen. Det er nesten mer ensomt å være ensom i et dårlig forhold enn å være ensom som enslig. Se om du får ham med deg i parterapi - bestill en time på familievernkontoret i morgen og informer ham om at dere har fått time da og da, og hvis han ønsker å beholde familien sin så må han nesten være med. Du kan ikke tvinge ham med, men han må forstå at det å ikke bli med trolig får følger. Dere er to i forholdet og det er ikke nok at bare den ene har det bra, så han må også gjøre en innsats. Anonymkode: 9c538...ba3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå