Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #1 Skrevet 12. august 2017 Jeg er 40 år, ti kilo overvektig. Løper mye og vil si jeg er i god form. En mil på en time. Har en ungjente på jobben. Slank og vakker. Trener mye på helsestudio. Hun påsto hun var i så god form. Og konkluderte høyt at hun ville løpe i ring rundt meg. Mest fordi jeg på lengre distanser nok var for tung i kroppen. Helt seriøst alvorlig. Jeg sa at det måtte hun nesten bevise. Og jeg kjente at hun egentlig var i overkant frekk altså. Vi har en løpegruppe på jobb, hun slang seg med der. Og, jeg løp fra henne, rundt seks minutter bedre på syv kilometer. Jeg vet jeg er barnslig, men det var godt å tørke fliret av fjeset på en 25 år gammel jente. Jeg skammer meg. Jenta hadde selvsagt masse forklaringer. Hadde vrikket foten, gnagsår, var syk forrige natt. Jeg sa ingeting om det hun hadde sagt men jeg så at samtlige som løp med oss tenkte på det og flira i barten. Hvor barnslig er jeg egentlig som fryder meg litt over dette? Anonymkode: 40a28...2d1
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #2 Skrevet 12. august 2017 En helt menneskelig reaksjon tenker jeg! Anonymkode: b4480...c29
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #4 Skrevet 12. august 2017 Haha! Ja, men den fortjente hun jo da! Ja, litt barnslig er du, men det er jo bare deilig å være innimellom og da? Anonymkode: 1c517...0b6
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #5 Skrevet 12. august 2017 Jenta har tydeligvis misforstått... Tenkte ikke på at du kan ha bedre kondisjon, selv om hun bygger muskler på treningsstudio ;). Synes det er greit å fryde seg jeg Du viser det jo ikke til henne Kanskje hun lærer å jekke seg ned litt. Anonymkode: 9015f...142
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #6 Skrevet 12. august 2017 Alle hadde vel blitt litt barnslige i den situasjonen. Hehe.. Høres ut som en rar jente btw som skryter slik av seg selv. Trengte å bli "jekka" ned litt tydeligvis. Men bra du ikke gjorde noe stort poeng ut av at du vant da, det hadde vært flaut. Anonymkode: 23d39...502
MerraSomGår Skrevet 12. august 2017 #7 Skrevet 12. august 2017 Haha! Nyt det. Godt for unge mennesker å få fordommene sine i trynet. ;-)
Odine! Skrevet 12. august 2017 #9 Skrevet 12. august 2017 Skadefryd er den beste fryden! ;-) Det er lov å være fornøyd, særlig når hun disset deg i forkant!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #10 Skrevet 12. august 2017 Og neste gang dette temaet kommer opp sier du bare med et smil at det går an å ha best kondis selv om man er tyngst i rumpa 😉 (og alle vet at du har bevist det) Anonymkode: 65594...ad8
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #11 Skrevet 12. august 2017 Haha, jeg fryder meg sammen med deg. ;-) Du tok the high road da du ikke gne det inn heller - bare å la henne ligge i senga hun redde (redet? Vanskelig verb!) Anonymkode: a5b34...f30
Mrs Smith Skrevet 12. august 2017 #12 Skrevet 12. august 2017 Haha 👏👏👏Ikke barnslig i det hele tatt 😅
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #13 Skrevet 12. august 2017 Jeg hadde reagert på akkurat samme måte som deg!! Herlig!!! Anonymkode: 50c19...f41
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #14 Skrevet 12. august 2017 Siden hun var skikkelig uhøflig mot deg, så er din reaksjon helt i orden! Hva slags sted jobber du, hi, hvor man snakker slik til hverandre (som hun gjorde)? Anonymkode: c82ee...1e1
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #15 Skrevet 13. august 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Siden hun var skikkelig uhøflig mot deg, så er din reaksjon helt i orden! Hva slags sted jobber du, hi, hvor man snakker slik til hverandre (som hun gjorde)? Anonymkode: c82ee...1e1 Kontor. Stor arbeidsplass. Hun mangler ofte litt sosiale antenner. Hun er selvutnevnt treningsekspert og den litt breiale typen. Jeg tenker hun bare er ung og uerfaren. Ekstremt opptatt av utseendet og se bra ut. Anonymkode: 40a28...2d1
Anonym bruker Skrevet 13. august 2017 #16 Skrevet 13. august 2017 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kontor. Stor arbeidsplass. Hun mangler ofte litt sosiale antenner. Hun er selvutnevnt treningsekspert og den litt breiale typen. Jeg tenker hun bare er ung og uerfaren. Ekstremt opptatt av utseendet og se bra ut. Anonymkode: 40a28...2d1 Høres ut som hun har gått samme brevkurs i trening som PT-Åge (fiktiv person fra Fotballfruebloggen for de som ikke kjenner navnet). Fra spøk til alvor, høres ut som hun trengte å bli jekka ned noen hakk. Skjønner godt du fryder deg, men pass på at du ikke går i samme fella som henne slik at du fremstår som hoverende. Da er det plutselig du som blir den usympatiske Anonymkode: 0142f...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå