Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #1 Skrevet 11. august 2017 Jeg har en knullevenn som bor i en annen by som pleier å ta kontakt når han er i nærheten av her jeg bor.Vi har hverandre kun på snapchat ettersom vi ble kjent i fylla på byn,å ingen av oss har egenrlig hatt behov for å ha hverandre sitt nummer,det er bare sex å det er ikke så ofte ettersom vi bor ett stykke unna. I går ble telefonen min ødelagt så har kjøpt en ny i dag. Nå ser jeg at alle kontaktene mine på snapchat er borte Da har vi ingen måter å kontakte hverandre ettersom jeg ikke husker etternavnet :S Er det helt umulig å finne tilbake til kontaktene jeg hadde på snapchat? Anonymkode: 46715...aa0
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #3 Skrevet 12. august 2017 Logg inn med samme bruker så går det helt fint. Jeg har bytta tlf flere ganger og har beholdt snapvennene. Sikker på du logget inn med rett bruker? Anonymkode: d1542...b55
Anonym bruker Skrevet 12. august 2017 #4 Skrevet 12. august 2017 ja er sikker på det men likevel er alle kontaktene vekke Anonymkode: 46715...aa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå