Gå til innhold

2 for 99 på hm? Genser og bukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva de har til jenter? Er det verdt en halv times kjøring? Veldig billig da, har tre barn.

Anonymkode: 21bcd...d94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de har det tilbudet pleier det være i nettbutikken også. Kan ikke se det der nå, så det betyr vel at de ikke har det enda?

Anonymkode: 5fe12...4dd

Skrevet

Hmm det tilbudet har ikke jeg sett i butikken 

Anonymkode: 7c67e...179

Skrevet

Var på hm i sted, og så det tilbudet både til gutt og jente. Men jeg så ikke etter utvalget. Men syns hm generelt har noe av de rimeligste barneklærne, så er vel verdt en tur uansett tenker jeg.

Anonymkode: 6f9dc...199

Skrevet

Var i dag. Hadde faktisk en del utvalg, greit som barnehageklær te minste og greie skoleklær til de andre på 6 og 8. Kommer ofte i nettbutikken en liten stund etterpå tror jeg? 

HI

Skrevet

Her var det tights, skjørt og genser (litt tykkere en de tynne bomullsgenserne). Ganske fine mønstre. Vi kjøpte tre sett tights/genser, men vi var tilfeldigvis innom. Ville jeg kjørt en halvtime? Kanskje om dere trenger nytt akkurat nå og har tre barn. Ofte blir de raskt utplukket i størrelser, ville ringt først. KappAhl har vel 3 for 2 på alle barneklær (hadde forrige uke i hvert fall), blir omtrent samme tilbudet.

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var i dag. Hadde faktisk en del utvalg, greit som barnehageklær te minste og greie skoleklær til de andre på 6 og 8. Kommer ofte i nettbutikken en liten stund etterpå tror jeg? 

HI

Takk for tipset! Da må jeg også ta en tur innom H&M før skolestart :)

Skrevet

Var innom KappAhl også, masse fint newbie som går opp til str 128. Ble noe der også siden det var 3 for 2. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...