Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #1 Skrevet 11. august 2017 Noen som vet hvor lenge man er på sykehuset etterpå? Hvor lenge sykemeldt? Anonymkode: 9879b...baa
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #2 Skrevet 11. august 2017 Det er helt individuelt. Noen er ikke på sykehuset engang, mens andre blir aldri smertefri. Anonymkode: ccc9c...53a
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #3 Skrevet 11. august 2017 Man kan ha prolaps uten å kjenne noe, eller man kan ha store smerter og store nevrologiske utfall. Noen blir bra av seg selv, noen må opereres, og noen blir aldri bra. Det er umulig å gi et generelt svar. Det er vel egentlig de færreste som blir innlagt. Anonymkode: 3baed...cf2
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #4 Skrevet 11. august 2017 Jeg hadde prolaps i ryggen i fjor. Hadde av og på smerter i ryggen i flere mnd før det låste seg helt. Kunne ikke gå på ca 2 uker. Måtte ha hjelp til det meste. Jeg ble ikke innlagt og hadde god effekt av både fysio og kiropraktor. Var sykemeldt fra jobb i 3 mnd. Jeg er sykepleier så smertefri jeg er aldri da jeg har en tung og krevende jobb. Operert blir jeg heller ikke. Anonymkode: 6f18b...8fb
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #5 Skrevet 11. august 2017 Operert for prolaps to ganger. Den ene gangen var jeg kjempedårlig på forhånd. Ekstremt store smerter. Var på rehab i to uker etter operasjon og brukte ytterligere et par uker på å komme i normal gjenge. Den andre gangen var jeg oppegående og ikke så aller verste, med unntak av lammelsene da, og moderate smerter. Ble frisk som en fisk umiddelbart etter operasjonen og dro utenlands på ferie to uker senere. Så svaret er: det varierer 😄 Anonymkode: 00110...a61
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #6 Skrevet 11. august 2017 Du dra hjem dagen etter operasjonen. Anonymkode: 00110...a61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå