Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #1 Skrevet 11. august 2017 Jeg blir helt kvalm bare ved tanken på å måtte lage middag hver dag i ti år til, frem til ungene flytter hjemmefra. HATER det. Kokebøker, innkjøp, forberedelser, selve matlagingen. Jeg har null fantasi og null interesse, kunne levd av knekkebrød alene (og akter å gjøre det fra og med den dagen den siste ungen flytter), men frem til da... Har ikke råd til å kjøpe take away hver dag, ellers hadde jeg gladelig gjort det. Heldigvis har det eldste barnet en matdag, så en dag i uka slipper jeg. Det er vel ikke noen her som har hatt det på samme måte, men funnet en løsning, vel? I så fall: Fortell meg hvordan, vær så snill! Før jeg blir gal og omkommer av kjedsomhet ved komfyren. Ps: Vet godt det egentlig er et ikke-problem, det her. Og at jeg bare er bortskjemt. Men allikevel. Anonymkode: 1f2f9...5c3
jojoen Skrevet 11. august 2017 #2 Skrevet 11. august 2017 Matkasse? Så slipper du innkjøp og planlegging
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #3 Skrevet 11. august 2017 Har tenkt på det, men er det ikke veldig dyrt? Kanskje det blir løsningen uansett, for sånn det er nå, blir jeg gal av frustrasjon... Anonymkode: 1f2f9...5c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå