Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #1 Skrevet 11. august 2017 Begynner å stresse litt nå.. Hun er 7 mnd og permisjonen min er snart ferdig.. Hun er helt avhengig av pupp. Vi har øvd på alt av flasker og kopper i lengre tid nå. Eg har gitt pappaen beskjed om at det er viktig at han øver med henne også , men han har en tendens til å "glemme" det. Håpløst ja.. Og eg maser hull i hodet på han.. 😉 det eneste hun gjør er å tygge.. Hun synes det er veldig kjekt å ha både flaske og kopp.. Men hun bare tygger.. Det samme med smokk... Hun skjønner ikke at hun skal suge... Skjønner ikke hvorfor... Så hun får jo ikke noe i seg. Noen tips? Anonymkode: 4a50d...109
Anonym bruker Skrevet 11. august 2017 #2 Skrevet 11. august 2017 Samme problemet med en på 10 mnd. Blir en brutal avvenning på dagtid når jeg begynner på jobb om noen uker. Han har vært en del syk og holdt på med tenner, og da er det kun pupp som har vært akseptert. Snakket med helsesøster om det og hun sa at når babyene innser at puppen er borte så vil de ta annen drikke av andre (såfremt det ikke går helt i lås). Skal du pumpe slik at babyen kan få det på flaske av pappaen? Pappaen får gi drikke på t-skje frem til han/hun vil ta flaske. Pass på at hullet på tuten er for 6 mnd. Worst case scenario får bare pappaen besøke deg flere ganger på jobb i løpet av dagen for amming (du har lov til minst en time med ammefri i barnets første leveår). Vi bor 15 min unna jobben min og mannen vil stille innom jobben i lunsjen de gangene det går i vranglås her. Anonymkode: 28810...5a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå