Gå til innhold

Har du gått ned 25-30 kilo? Vil du vise meg bilde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på, har tatt av 10 og regner med å nå mål i løpet av vinteren.  Men jeg lurer litt på hvordan huden henger med( eller ikke?.....) 

Du som har gjort det, hvordan er det? Tør du vise meg bilde?

Anonymkode: e63e1...37e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søsteren min har gått ned 30 kg. Hun har litt skrukkehud på magen og litt grevinneheng på overarmene, men egentlig ingen tegn på kroppen hennes som avslører at hun var vært over 100 kg 

Hun har veldig elastisk hud da, ingen strekkmerker heller, enda magen var enorm da hun var gravid

Anonymkode: 90a24...9da

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Søsteren min har gått ned 30 kg. Hun har litt skrukkehud på magen og litt grevinneheng på overarmene, men egentlig ingen tegn på kroppen hennes som avslører at hun var vært over 100 kg 

Hun har veldig elastisk hud da, ingen strekkmerker heller, enda magen var enorm da hun var gravid

Takk for svar! Litt løs hud skal jeg klare, jeg har jo levd og vært gravid 4 ganger så vet jo jeg ikke blir heeelt som før..

Skrevet

Ned 27. Har ikke bilde. Mage og lår er normalt fast. Underarmene er litt slappe men ikke voldsomt. Overrasket over at huden ikke er mer slapp, særlig på magen da jeg har ett svangerskap også. Fikk ingen strekkmerker i svangerskapet, mulig det har noe å si?

Jeg har noen små strekkmerker på hoftene men de er minimale. 

Anonymkode: 3b95f...36c

Skrevet

Gått ned 35 kilo. Variert vekta fra alt fra 145 til mitt nå laveste på 82. Gått opp og ned mange ganger i livet, og født 3 barn, siste gange digert. Fikk mye strekkmerker da jeg var 16, så huden vil aldri trekke seg tilbake. Før jeg startet denne prosessen jeg er i nå veide jeg 118 kilo. Skal søke om mageplastikk og fettfjerning nå i august. Magen er i veien for klærne, og jeg trives overhodet ikke i bikini! Jeg har og lyst til å ha mulighet til å gå med trange topper uten ta magen er sjenerende. Utover det trives jeg med vekta, og har ikke lyst å gå ned særlig mer. Men en mage som ikke tar mye plass gleder jeg meg til!

Anonymkode: 945e7...8b0

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg var på mitt tyngste 97 kilo, men er 175 høy så har litt å fordele det på. Håper å ende nærmere 70, da vil jeg være drøye 10 kg tyngre enn i mine velmaktsdager før barn og sykdom og alder gjorde seg gjeldende, og det tror jeg er bra. Jeg fikk litt strekkmerker på hoftene da jeg vokste fort som 14-åring, og noen på magen i siste svangerskap,  men ellers er det ok nå. Så får vi se hvordan det blir.. Gruer meg litt,  faktisk. 

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg var på mitt tyngste 97 kilo, men er 175 høy så har litt å fordele det på. Håper å ende nærmere 70, da vil jeg være drøye 10 kg tyngre enn i mine velmaktsdager før barn og sykdom og alder gjorde seg gjeldende, og det tror jeg er bra. Jeg fikk litt strekkmerker på hoftene da jeg vokste fort som 14-åring, og noen på magen i siste svangerskap,  men ellers er det ok nå. Så får vi se hvordan det blir.. Gruer meg litt,  faktisk. 

Jeg er omtrent like høy som deg, og veier nå 92 kg etter tre tette svangerskap :( synes det er alt for mye, og vil ned i vekt. Men jeg er så redd for hvordan huden vil se ut etterpå, er redd for hengemage og alt som er. Vurderer nesten å legge av penger hver måned i tilfelle jeg trenger bukplastikk, for jeg får nok ikke det godkjent offentlig (har det ikke blitt veldig strengt?), også gidder jeg ikke å vente i år og dag heller :( Er så redd for dette med huden at det nesten holder meg igjen fra å prøve å gå ned i vekt :(

Anonymkode: 309c1...8c6

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er omtrent like høy som deg, og veier nå 92 kg etter tre tette svangerskap :( synes det er alt for mye, og vil ned i vekt. Men jeg er så redd for hvordan huden vil se ut etterpå, er redd for hengemage og alt som er. Vurderer nesten å legge av penger hver måned i tilfelle jeg trenger bukplastikk, for jeg får nok ikke det godkjent offentlig (har det ikke blitt veldig strengt?), også gidder jeg ikke å vente i år og dag heller :( Er så redd for dette med huden at det nesten holder meg igjen fra å prøve å gå ned i vekt :(

Anonymkode: 309c1...8c6

Da skal jeg rapportere om 6 mnd😊

Skrevet

Men hvor ofte går man rundt naken egentlig? 

Bedre å være normalvektig med en litt skrukkete hengemage man skjuler med en hold in truse og klær enn å være overvektig... 

Skrevet

Jeg holder på å gå ned i vekt og foreløpig så har jeg gått ned 21 kg, og merker ingen særlig forandring på huden enda. Heldigvis sier jeg, fordi jeg er og redd for at huden ikke skal henge med i det hele tatt. Men jeg skal ned 20 kilo til, og hvem vet hvordan det vil se ut da, uansett så tenker jeg at det er bedre å være lettere

Anonymkode: ca593...99c

Skrevet

Men hvor ofte går man rundt naken egentlig? 

Bedre å være normalvektig med en litt skrukkete hengemage man skjuler med en hold in truse og klær enn å være overvektig... 

Som sagt, jeg bryr meg fint lite om en skrukkete mage, derimot ville det faktisk bry meg om jeg fikk mye heng, rett og slett fordi det da vil være kilde til sår og lukt og utslett som jeg helst vil unngå.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Som sagt, jeg bryr meg fint lite om en skrukkete mage, derimot ville det faktisk bry meg om jeg fikk mye heng, rett og slett fordi det da vil være kilde til sår og lukt og utslett som jeg helst vil unngå.

Men om du har et heng som fører til slike problemer vil du jo få dekt bukplastikk. Så jeg skjønner ikke helt argumentet for å forbli overvektig...

Anonymkode: bb8ad...ecc

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men om du har et heng som fører til slike problemer vil du jo få dekt bukplastikk. Så jeg skjønner ikke helt argumentet for å forbli overvektig...

Anonymkode: bb8ad...ecc

Nei, det er jeg enig med deg i, det er ikke et argument for å forbli overvektig. Men det er noe jeg frykter som et resultat i den andre enden. Jeg forblir ikke overvektig fordi jeg er redd for det, men jeg har ikke lyst på bukplastikk heller. Jeg vil gjerne ha en litt skrukkete mage!

Skrevet

Gikk ned førti kilo. Huden hang litt. Ifølge lege kommer hengehuden an på hvor lenge du har vært overvektig. 

Anonymkode: afa4e...dd9

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gikk ned førti kilo. Huden hang litt. Ifølge lege kommer hengehuden an på hvor lenge du har vært overvektig. 

Anonymkode: afa4e...dd9

Å.... Siden 2005...da ligger jeg tynt an

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...