Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #1 Skrevet 10. august 2017 Har dere slitt med ille mensensmerter i etterkant? Det kjennes ut som magen skal revne opp til tider... Er dette normalt? Anonymkode: e2fec...91c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #2 Skrevet 10. august 2017 Hvor lenge er det siden? Anonymkode: 5a1fd...651
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #3 Skrevet 10. august 2017 6 år siden, var ikke så ille de første årene, men de siste har det bare økt og økt... Og i dag er det virkelig ille til tider Anonymkode: e2fec...91c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #4 Skrevet 10. august 2017 Jeg hadde ikke mensplager før ks, men har hatt det i etterkant. Ikke voldsomme, men verre enn før ks. Anonymkode: a11f3...8bf
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #5 Skrevet 10. august 2017 Har aldri hatt menssmerter verken før eller etter ks, men synes det ble kraftigere blødninger et par dager. Anonymkode: 60c68...541
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #6 Skrevet 10. august 2017 Jeg og. Mye verre menssmerter må enn før. Anonymkode: 0ff0b...f4a
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #7 Skrevet 10. august 2017 Har og verre menssmerter, men har tenkt at det de fordi hormonene har endret seg etter graviditeten. Har kun ett barn, har derfor ingen andre fødsler å sammenligne det med. Anonymkode: 90c04...74f
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #8 Skrevet 10. august 2017 Er ikke sikkert det har noe med KS'et. Er veldig normalt å få kraftigere menssmerter etter man har fått barn uansett hvordan den kom ut av magen. Har fått mer smerter og større blødninger etter alle barna mine og jeg har både hatt KS og vaginal fødsel Anonymkode: 1f75d...046
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #9 Skrevet 10. august 2017 Har selv et barn, men hadde en del plager før. Tror det har det i dette tilfelle da smertene kommer i arret :/ HI Anonymkode: e2fec...91c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #10 Skrevet 10. august 2017 Jeg hadde tre ks. Mensen ettet fødsler har blitt bedre å takle. Anonymkode: b1b47...53a
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #11 Skrevet 10. august 2017 Det å få barn endrer gjerne hormonene i kroppen, og også mensen, har ikke noe med keisersnittet å gjøre. Du hadde sikkert opplevd disse endringene også om du hadde født vaginalt. Anonymkode: 22eaa...6a0
Anonym bruker Skrevet 10. august 2017 #12 Skrevet 10. august 2017 Hos meg var det omvendt. Mye mindre, eller egentlig ingen menssmerter etter ks, og mye mindre og kortere blødning. Anonymkode: a82a0...e9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå