Gå til innhold

Hvor ofte skifter du bh og hvor mange har du som passer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så dyrt 

Anonymkode: 248e4...b9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en eneste.

Håndvasker den i vasken på badet om kvelden, tørr til morgenen.

Anonymkode: b16b2...411

Skrevet

For tiden så har jeg bare 1

Anonymkode: 312f1...a5a

Skrevet

Jeg har to pluss treningsbh. 

Anonymkode: f873c...92b

Skrevet

Har et par jeg skifter ved behov (2-4 dagers bruk)

Anonymkode: 02229...358

Skrevet

Har tre stk. De kostet 600 kr stykket, og begynner å bli slappe. Vasket dem for hånd før, men vasker de på 60 grader nå. Bytter ca hver 3. dag.

Anonymkode: 2444e...5e3

Skrevet

Har fem gode og noen i reserve. 

Varierer på bruk (lys topp = lys bh, svart=svart osv). Vasker ved behov, kanskje én gang i uka? Har egen til trening da. 

Anonymkode: a033b...f9a

Skrevet

Har 6-7 stykker. Skifter ca. annen hver dag. Hver dag når det er varmt.

Anonymkode: faf71...717

Skrevet

Jeg har 7-8 stykker + to til trening. Jeg bytter etter fargene på toppen så det er sjelden jeg har samme på to dager på rad, de blir vasket etter 3-4 dagers bruk. Trenings-bh vaskes etter hver gang.

Skrevet

Har vel sikkert 15-20 stykker, ikke alle som er like gode.....

Har jeg svettet mye, blir de vasket etter 1 dag, ellers kan jeg bruke de flere dager før de blir vasket.

Anonymkode: 8fcee...cae

Skrevet

Akkurat nå har jeg 2 splitter nye vanlige BH-er + 4 til som passer. + en veldig push up jeg ikke bruker. + 3 sportsBH-er. 

tilsammen 10 stk

De går litt på rundgang etter antrekk. Vaskes for sjeldent vil jeg anta. med unntak av sportsbhene som vaskes etter hver trening. 

Anonymkode: e7984...59a

Skrevet

Har 2 gode og 3 som passer nesten. Har både sving i vekt og ammet de siste årene, så nå venter jeg på at puppene skal stabilisere seg (sluttet å amme i sommer) før jeg investerer i noen nye. Bruker de 2-4 dager før jeg vasker dem. Har nå str 70G, så det blir dyrt ja...

Anonymkode: 6d28b...83e

Skrevet

Har 3 som jeg liker og som passer. Har 2 som passer til nød. Har 2 treningstopper.

Vasker de etter kanskje 4-5 gangs bruk. Oftere hvis det er varmt eller jeg svetter. Vasker treningstopper etter hver bruk.

Anonymkode: 5aa66...416

Skrevet

2 stk, bytter de en gang i uken.

Anonymkode: 7c6fa...59a

Skrevet

Har 2 stykker pluss en i reserve som passer sånn passelig bra.

Bytter 2-7 ganger i uken, alt etter hvor svette dagene er.

Anonymkode: 74c70...20e

Skrevet

Har 3 gode (til 950 kr stk), en halvgod og et par party-bh (fine under kjole men ikke noe å løpe rundt i på jobb). Har endelig også brukt penger i en god badedrakt med støtte (bh-cup skjult i badedrakten)-gull verdt!

Anonymkode: 62db0...1b2

Skrevet

Jeg har to som nesten passer, men gode er de ikke. Heldig vis har jeg små faste bryster så jeg trenger ikke bruke bh annet enn under noen få kjoler. Bruker bh en gang hver andre uke omtrent.

Anonymkode: 6233a...72c

Skrevet

Oi... Æsj, nå føler jeg meg ekkel. Har to bher og bruker de kanskje 1 månede i slengen. En svart og en hvit. Vasker dem begge i morgen, og kjøper fler!
Takk for sparket i rompa. Er så lett å glemme...

Anonymkode: 3f6b0...ce7

Skrevet

Har 2 stk. Bytter 1 gang i uken eller oftere ved behov. 

Har egentlig sikkert 10 til men de er altfor store.. Puppene mine ble litt mindre etter amming så :P

Anonymkode: 7c72e...bff

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har endelig også brukt penger i en god badedrakt med støtte (bh-cup skjult i badedrakten)-gull verdt!

Det vil jeg og ha :) Lyst til å dele link til badedrakten?

Anonymkode: 312f1...a5a

Skrevet

Har ca. 20 og bytter hver dag.

Anonymkode: 723f0...6a0

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oi... Æsj, nå føler jeg meg ekkel. Har to bher og bruker de kanskje 1 månede i slengen. En svart og en hvit. Vasker dem begge i morgen, og kjøper fler!

EN MÅNED???! Oi......

Anonymkode: 8fcee...cae

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oi ja, det kan du si... Man svetter vel nesten mer under armene og puppene enn på føttene, det blir som å gå med samme sokker i en måned. 

Skrevet

Ca 10. Bruker dem kun en dag, til nød to. 

Anonymkode: 2c245...7e5

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi ja, det kan du si... Man svetter vel nesten mer under armene og puppene enn på føttene, det blir som å gå med samme sokker i en måned. 

Tja, mine t-skjorter lukter svette dagen etter at jeg har brukt de, og sokkene mine... Lukter etter en halv til en dag,avhengig av hvor mye jeg går med sko.

Bhene mine derimot lukter aldri svette (nå har jeg ikke Bhene helt oppi armhulen da, der man faktisk svetter endel, men andre har kanskje det ;) ). Så ikke sikkert det er så ille som det. 

Anonymkode: 7c72e...bff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...